heey heyy, ik zit even ergens mee en misschien kunnen jullie mij helpen.
oke, het zit dus n beetje zo, mijn motivatie is weg voor alles, maar dan ook wel echt alles. ik heb gewoon nergens meer zin in. niet meer school, niet meer in sport, niet meer in mijn hobby’s. alleen in mijn vrienden, die zijn er voor me en geven me comfort. maar wat ik allemaal graag deed lukt me niet meer ofzo. t leven zakt in elkaar.
ook ben ik begonnen met zelfbeschadiging, ik geloof dat het helpt maar weet dat het helemaal niet goed voor je is. daarom probeer ik het niet te doen, maar toch is dat zo makkelijk nog niet. ik ben nu al een paar dagen met elk uur van de dag bezig met mezelf in te houden, dat werkt ook niet, dus ga ik maar na schooltijd een beetje vapen ofzo. niet zo’n stoerdoener, maar gewoon omdat het fijn is.
maar soms heb ik ook gewoon zovan, waarom niet stoppen? ja ik ben nieuwsgierig naar wat me te komen staat in de verdere toekomst, maar ik kijk er totaal niet naar uit. of het er nou is of niet, tja, boeie.
hebben anderen dit ook? en wat moet ik hier nou mee, wat moet ik met mezelf aan? k heb t gevoel alsof k in n diepe put zit, no possible way out. iemand tips? weet iemand ook watvoor naampje hieraan hangt? gekke mentale depressie of gewoon iets anders?
maar okeeee, bedankt alvast, ik hoop dat jullie t goed maken,
joe!