Vraag

moord Esmee 14 jaar

  • 7 January 2022
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, Misschien weten jullie het wel maar er is een paar dagen geleden een meisje dood gevonden van 14. Ze was in leiden gevonden. Ik ken haar zelf niet maar vind het wel moeilijk. Ik blijf er maar aan denken. Hebben jullie tips om het uit mijn hoofd te zetten? Vind het zo oneerlijk. Ze was nog zo jong en dan vermoord worden om je 14de. Veel te jong. Hebben jullie tips om dit uit mijn hoofd te kunnen zetten?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Damian,

Ik vind het ook heel naar wat er is gebeurd, ze was nog zo jong om vermoord te worden en nog wel door haar turnleraar. Afschuwelijk… 

Misschien kan je proberen om aan iets leuks te denken als je aan Esmee denkt, hoe lastig dat ook is. 
 

Ook zou je je gedachtes op kunnen schrijven in een dagboek, of gewoon in een schrift, of op een papiertje.
 

Je kan altijd met de kindertelefoon van 11:00 tot 21:00 bellen naar 0800-0432 of chatten
 

Hoop dat je hier iets aan hebt :) . 
 

xx Eenmeisje004 
 

Reputatie 1
Badge +1

voor zover je schrijft ken jij dat meisje niet heel goed. Wat belangrijk is, is te realiseren dat dit niet echt helpt. Ik heb een tijd geleden gehoord van “the circle of influence”. Dit zegt dat je je niet druk moet maken om dingen waar jij geen macht (influence) over hebt, zoals in dit geval. praten met anderen werkt ook heel goed.

Hoi ik denk altijd hier overlijd er iemand😔 en daar word er iemand geboren🥲

Reageer