Vraag

Moeilijk, niemand begrijpt mij, ik wil dood

  • 11 January 2024
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

ik kan het niet meer. Ik heb gister aan iemand verteld dat ik snij en nu heb ik er spijt van. ik ben erachter gekomen dat niemand mij begrijpt. Ik kan met niemand praten. Ik wil ermee over praten ik heb geen zin om te hore:”Waarom zou je dat doen dat is echt niet goed” ik wil iemand die het begrijpt niet dat diegene hellemaal gaat zeggen dat het slecht is.  En ik voel me  echt niet oke. Op dit moment wil ik dood.


3 reacties

Badge

Hoi,

Ik heb zelf ook een tijdje hiermee getruggeld, en snap helemaal wat je bedoelt. Natuurlijk is jezelf pijn doen niet goed, maar het is niet zo makkelijk om ermee te stoppen. Als je met mij wilt praten zal ik altijd luisteren. Zelfmoord is nooit de optie, aub doe jezelf niks aan. Zoveel mensen geven om je!

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Esmeehelp,

We begrijpen dat je in een moeilijke periode zit.

Je kan elke dag van 11:00-21:00 uur, anoniem, met de kindertelefoon chatten of bellen: 0800-0432

Daarnaast kan je 24/7 bellen met  de 113 hulplijn: 0800-0113

Groetjes,

Karin, de Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Hey 

Het is misschien een cliche maar iedereen heefd een reden om te blijven leven die reden is er bij jou ook dus mijn advies denk na in jezelf waarvoor/wie wil ik nog leven zo ben ik ook uit een fo kere periode gestapt

Grtjs

Reageer