Moeder laat mij niet met rust

  • 3 October 2018
  • 4 reacties
  • 247 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik word echt doodziek van mijn moeder.

Het is al een aantal jaar uit met mijn ex en ik ben gelukkiger dan ooit. Ik heb hem sindsdien ook niet meer gesproken/gezien. Maar wanneer je denkt hem achter je te laten, beginnen je ouders elke dag weer over hem.

Mijn moeder heeft sinds vandaag mijn ex zijn moeder toegevoegd via Whatsapp. Ik weet niet hoe ze aan haar nummer komt en wat ze gezegd heeft, maar ik ben echt kwaad. Dat stiekem zieke gedrag van mijn moeder! Ik wil haar echt vermoorden als ze zo doet. Ze houd ook nooit eens een keer op. Toen ik met hem was, toen was het nooit goed en als het uit is ook weer niet goed. Ze zegt elke dag tegen mij: ''nu heb je niks.'' Nou liever niks dan met hem en dat weet ze dondersgoed! Ze zegt ook dat ik hem moet terugpakken omdat ie een nieuwe vriendin heeft. Wtf? En vraagt elke dag aan mij of hij nog met die meid heeft, nou dat boeit me precies niks. Ik wil daar niet mee bezig zijn. Dan heb je geen leven.

Toen het net uit was wilde mijn moeder naar hem huis toe om te vragen aan hem en zijn ouders waarom het uit is gegaan en hem terug smeken. Ze denken dat er ''meer'' achter zit. Ik word dood ongelukkig van mijn moeder. Ik haat haar. Doordat ze zo doet. Mijn ex heeft mijn ouders overal op geblokt (godzijdank) maar de ouders van mijn ex niet. Ik blokkeer hun wel elke dag via mijn ouders account, alleen heeft dat weinig zin.

Nu zoekt mijn moeder ook steeds zijn nieuwe vriendin op Facebook op, dat kan ik allemaal zien (is wel nodig) en daar stond relatiestatus van hun samen, toen zei mijn moeder tegen mij: zal ik er even op reageren? .....

Wanneer je ex verleden tijd is en je moeder praat nog elke dag over hem 😠

4 reacties

Het is verstandig om hier met je moeder over te praten en dat je nu al oud genoeg bent om zelf je leven te bepalen.
Hii,
Kan je met je moeder er over praten?
Het moet voor haar duidelijk zijn dat relaties niet eeuwig zijn, en dat jij doodziek word van haar gezeur.
Hey Slagroomijsje

Wat vervelend dat je moeder zo doet. Ik kan me voorstellen dat dit niet helpt om je ex achter je te laten. Ik vind het goed dat jij niet zo in het verleden blijft hangen. Jammer dat je moeder je zoveel ergernis bezorgt.

Zoals er in bovenstaande reacties gezegd wordt, bespreek je dit best met je moeder. Ik vermoed dat je dat al geprobeerd hebt. Misschien helpt het om met iemand te praten die met je moeder kan praten. Het kan dat je moeder dan tot inzicht komt over welke impact haar gedrag op jou heeft.

Groetjes
Kenshin
Heyy,
Waarom begint je moeder elke dag weer over hem?
Mischien kun je tegen je moeder vertellen dat je dat irritant vind en vragen of ze er weer mee wilt stoppen omdat jij hem al achter jje hebt gelaten.
Hoe lang is het geleden dat het uit ging met je ex, want je zegt een aantal jaar maar...

Reageer