Vraag

moe zijn..

  • 3 June 2022
  • 8 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hee ik ben de laaste tijd heel moe ik slaap 5 uurtjes nu per nacht en ik slik 4 sleepz slaapillen en omdat ik weinig slaap heb ik hele erg wallen en doet het zeer om me gezicht te wassen met een washandje en heb ik eigenlijk geen zin om mezelf te wassen maar ik doe het wel want het moet ik ben heel erg moe ... en ik denk altijd na over me problemen want heb autisme en niemand begrijpt mij ...    zoals me vader schreeuwt tegen mij als ik over me problemen vertell enzovoort en ja dit is mijn probleem 

 

 

Ik hoop dat julie reageren want ik zit er heel erg mee thnxx voor het reageren alvast❤❤❤💖💖💖💖💖💖💖


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey

ik ben te moe om vandaag nog een hele uitleg te type maar kan het zijn dat jij last hebt van een burn-out (autisme burn-out)?

Reputatie 2
Badge +2

Ja denk ik maar ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan want ben de hele dag moe en moet naar de zomervakantie naar school maar heb bijna geen energie meer en ik durf niet alleen naar school met de taxi en in de klas want ben gepest 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb op dit moment een burn-out (autisme burn-out) en ga daarom dit en volgend school jaar niet meer naar school mijn psychiater gaat ziekte briefjes schrijven en ik verander van school en als ik terug naar school ga ga ik in kleine stapjes terug dus eerst 2 uur naar school enzo verder

Reputatie 2
Badge +2

Ja ik moet naar school van me ouders naar de zomervakantie ga ik weer als het geregeld is en dan moet ik hele dagen naar school en hopelijk komt het goed

Reputatie 3
Badge +1

dit is mijn 2de keer dat ik een burn-out heb dus als je vragen hebt. 
ik Snap dat het moeilijk is Maar je komt er wel uit Ik heb ook geen energie

jammer dat we geen contact gegevens mogen delen

 

Reputatie 2
Badge +2

Ja.. ik ga ook voor de zomervakantie uithuis dan ga ik in een dagbehandeling groep wonen doordeweeks als er plek is 

Reputatie 3
Badge +1

Hopelijk is het daar leuk

Reputatie 2
Badge +2

Ja hoop ik ook

Reageer