Vraag

Mn vriendinnen laten me in de steek

  • 27 September 2018
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee,
Ik zit nu in de 2e op de middelbare school maar ik heb t niet zo naar mijn zin. Het is allemaal niet ernstig, ik zit alleen met een dilemma. Op da basisschool had ik een beste vriendin en ze zit nu weer bij mij in de klas. Ik groeide in de 1e alleen naar 2 andere meisjes toe. Vooral naar 1 daarvan. Om het verhaal iets duidelijker te maken: die 2 meisjes ( ik ook wel) kennen om het zo maar s te zeggen bijna iedereen en ze zijn met iedereen bevriend. Alleen nu beginnen ze mij er steeds meer buiten te houden en minder oog voor mij te hebben. Ik heb als een van de enige geen echte vriendinnen meer. Ik boel me hierdoor heel eenzaam en ik wil heel graag met die 2 meisjes mee naar de stad gaan enzo, alleen ze betrekken mij er gewoon niet meer bij. Ik kan ook nog naar die andere vriendin van mij (die van de basisschool) maar zij doet niet veel met andere klassen enzo en dat wil ik weer wel. Weet iemand iets wat ik kan doen plzz❤️❤️

3 reacties

heeey, misschien kan je zelf voorstellen aan die meiden of ze iets leuks met je willen doen, misschien gaan ze dan toch nog dichter naar jou groeien en gaan ze je er meer bij betrekken.
succes
Heey,
Ik denk dat het beste is als je het tegen hun zegt over hoe je je voelt, of er met iemand overpraat. Je kan ze ook een op een spreken en later met zn 3en. En vraag ze gewoon zelf is een keer en als ze nee zeggen dan weet je wie je echte vrienden zijn!❤️ Veel suc6

Xx
Hoi,

Je hoeft natuurlijk niet te kiezen tussen je vriendin van de basisschool en je huidige vrienden. Waarom niet allebei?

Je kan toch weer leuk contact opbouwen met je oude vriendin en een andere keer wat met je nieuwe vrienden (om ze zo maar even te noemen) doen?

Jij kan best zelf de eerste stap zetten, van joh, zullen we eens naar de stad?
You can't stay in your corner of the forest waiting for others to come to you. You have to go to them sometimes. ~ Christopher Robin

Gr. Pin

Reageer