Mn leven is niet meer Zoals het was

  • 6 January 2019
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, hier is {Anoniem},

Laatst is mijn vriend overleden door Leukemie (Kijk mijn topic: Vriend Waarschijnlijk Leukemie) en hier zot ik heel erg mee. Hij was mn enige vriend en verder heb ik geen vrienden of vertrouwenspersonen. Ik word ook gepest omdat ik uit Engeland / Groot-Brittanniƫ kom. Ik heb nu ook niemand die me kan steunen en mis hem heel erg. Ik word ook vaak uitgescholden met Kk kind enzo. Als ik buiten kom word ik gelijk geslagen/geschopt door mensen buiten. Iemand die me kan helpen of waarschijnlijk niet.

1 reactie

Hoi

Wat naar dat je in deze situatie zit. Erg vervelend dat mensen rond jou zo vervelend doen.

Het lijkt me van belang om dit met iemand te delen. Je wordt erg hard gekwetst, en dat is niet ok. Kan je terecht bij een leraar op school, je mentor, de huisarts, of een familielid? Die kunnen je helpen. Voor een anoniem gesprek kan je terecht bij de KinderTelefoon. Je verhaal doen lucht vaak op, en je krijgt vast een hoop nuttig advies mee.

Ik kan me voorstellen dat het eng kan zijn om naar iemand toe te stappen, maar het lijkt me erg fijn om hier niet alleen mee te blijven zitten. Wie weet ontmoet je een begeleider op school waar je je erg goed bij voelt. Zou je dat een kans willen geven?

Groetjes
Kenshin

Reageer