Vraag

missen opa en oma

  • 19 April 2022
  • 9 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar en mijn opa is 6 jaar geleden overleden en mijn oma 8 maanden geleden en ik kom maar niet over het verdriet heen kan iemand helpen door tips te geven

 

Naome

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ohh gecondleerd. Vervelend het beste is om al het verdriet eruit te gooien en mooie herinneringen op te halen.

Wilhelmavemela.🙂

Reputatie 3
Badge

Ohh gecondleerd. Vervelend het beste is om al het verdriet eruit te gooien en mooie herinneringen op te halen.

Wilhelmavemela.🙂

Ja dat probeer ik dus alleen heeft dat dus al 6 jaar niet gewerkt. En het ding is heb ook geen andere opa of oma meer waar ik heen kan.

Reputatie 7
Badge +19

Ga naar een vriendin ouders? Misschien psigoloog die je kan helpen met verwerken?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi aahw dat is echt verdrietig, en zeker als je dan iemand mist die je zo graag  nog eens zou willen zien enzo. Dta je daar niet overheen komt dat kan ik wel snappen je mist ze gewoon zo enorm.  Ik heb ook zo geen antwoord op je vraag maar ik wil alleen zeggen dat het heel begrijpelijk is en dat je verdriet zeker logisch is.  Heel misschien heb je hier nog een beetje aan om eens na te lezen ?

https://www.psychologiemagazine.nl/thema/rouwverwerking/

Ik weet het , het is geen oplossing maar het kan je helpen. Heel veel sterkte met het grote verlies en ik hoop dat je er mee om kunt gaan :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb een reactie getypt maar die wordt gecheckt ( uitgerekend bij zo'n vraag ook) en komt zo :)  Toch vast even de link

https://www.psychologiemagazine.nl/thema/rouwverwerking/

Gecondoleerd.

Wat het beste helpt is praten. En als je niet over alles kan/wil praten, kan je ook een soort dagboek bijhouden waar je al je gedachtes enzo in kan schrijven.

Hey ik sluit me bij de anderen aan. Heel veel sterkte en ik hoop dat de tips je helpen !!

Sanny xxxxx

Reputatie 1
Badge

Gecondoleerd

En ik weet goed hoe je je voelt mijn oma is laast ook overleden en wat mij heel er heeft geholpen is er over praten met mijn familie. En ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. 

Reputatie 2
Badge +1

Hey, gecondoleerd 

Mijn opa is vorig jaar overleden en ik snap je verdriet. Als ik hem miste bedacht ik mezelf altijd dat hij een prachtig leven heeft gehad en nu in de hemel  is waar hij een nog mooier leven heeft. Misschien helpt het je..❤️ 

Reageer