Vraag

Mijn vriendin wil mijn fotos niet verwijderen van haar telefoon

  • 29 August 2018
  • 6 reacties
  • 524 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik wist nietbij welk onderwerp dit hoorde dus heb ik het maar hier bij gezet dus ik heb een vrindin en ik heb haar fotos gestuurd van mij van mijn zussen.... het waren geen naaktfotos ofzo maar ze wil ze niet verwijderen want ik bleef gisteren bij haar slapen en ik heb haar 5 keer gevraagd om de fotos te verwijderen en ineens begon ze over iets anders of ze ze dat ze een video was aan het kijken maar ik vind het gewoon heel stom dat ze die niet gewoon verwijderd want het zijn mijn fotos ja ik heb ze naarhaar gestuurd maar ik wist niet dat haar telefoon ze automatisch naar haar galerij opslaat maar we waren met iemamd aan het sturen die we niet kenden en we zeden dat we met 2 waren dat was ook zo maar toen wouw ze de foto van mij en mijn zus doorsturen en toen werd ik wel een beetje boos ze heeft het niet doorgestuurd maar ik vraag altijd aan haar verwijder het maar ze doet het nooit en nogmaals het waren geen naaktfotos maar hoe moet ik het haar zeggen dan ze die verwijderd 1 september zie ik haar weer en ga het nog eens vragen aan haar maar wss gaat ze dan zeggen ja ze zijn verwijderd maar hoogwaarschijnlijk is dat niet zo maar ik wil gewoon dat ze die verwijderd want ik word er echt boos van maar hoe moet ik het haar zeggen dat ze die moet verwijderen

6 reacties

Ik zou naar haar ouders toe gaan omdat je dit echt niet fijn vind zorg wel dat jij niks op je tellie van haar hebt staan als ze dit tegen haar ouders zegt gaan haar ouders ook niks doen maar als jij aanduid dat jij niks doet zullen die ouders er wel wat van zeggen als ze iets doorstuurde zonder toestemming ga gelijk naar de politie dat is namelijk schending van privacy

Hopelijk had je hier wat aan
Hoi,

Niet fijn dat je vriendin niet gewoon die foto'a verwijdert!

Goed dat je vandaag (1 september) nog eens met haar gaat praten.

Aangezien ze niet reageert op "wil je de foto's verwijderen", kun je vragen waarom ze ze niet gewoon verwijdert. Waarom ze zo moeilijk doet en dat het jou echt pijn doet. Je zit er heel erg mee en wat stellen de foto's dan nog voor?

Ik zou het eerst dus nog zelf proberen op te lossen. Als dat niet lukt, kun je inderdaad zoals @Thijs.De.Jongen zei, volwassenen erbij betrekken.

Laat het in ieder geval een les voor jezelf zijn: stuur de volgende keer niet zomaar foto's van jezelf of je zussen naar haar!

Gr. Pin
Hoii,

\ik heb een vrindin en ik heb haar fotos gestuurd van mij en van mijn zussen....
Waarom stuurde je haar foto's?

het waren geen naaktfotos

Naaktfoto's moet je zowiso niet sturen en als je het toch graag wilt doe het dan zonder je hoofd en een achtergrond die niemand herkent dat die van jou is. Gelukkig heb je die in ieder geval nit gestuurd.

maar ze wil ze niet verwijderen

Weet je ook waarom ze ze niet wil verwijderen?
Mischien kun je dat vragen..
En anders moet je het tegen iemand vertellen.

Er is ook een privacy wet ingesteld, sinds kort is dat dus nu. Je mag niet zomaar foto's van andere maken maar ik weet niet hoe dat geld met foto's niet verwijderen, ik kan dat ook niet op internet vinden. Als het echt niet gaat kun je haar aangeven bij de politie en dat kun je ook teggen haar zeggen voordat je het doet mischien doet ze het dan wel.

ik wist niet dat haar telefoon ze automatisch opslaat

Waarmee stuurde je die foto's want als je ze met whatsApp stuurt dan slaat elke telefoon de foto's automatich op.
Maar ehm... waarmee heb je ze gestuurt.

we waren met iemamd aan het sturen die we niet kenden

Je moet sowiso geen foto's van je hoofd of zussen sturen naar onbekenden. Want laatst had iemand uit mijn klas het gedaan en digene heeft toen een foto geplaats, met haar hood en een lul getekent voor de mond en met de tekst: Dit is mijn beste vriendin .... Ik hou van haar ze is een schatje (met twee hartjes). Dat gebeurt niet bij iedereen maar dat kan zomaar bij jou gebeuren terwijl je daar helemaal niet over na hebt gedacht. (niet dat dat persé gebeurt bij jou)
ze wouw de foto van mij en mijn zus doorsturen en toen werd ik wel een beetje boos ze heeft het niet doorgestuurd
Dat is in ieder geval een geluk maar al ze zich bedenkt en hem toch stuurt, betrek er dan iemand bij.

Goed dat je vandaag met haar gaat praten. Hoe is het gegaan?

Zoals @pin al zegt: Laat het een les voor je zijn : stuur nooit zomaar foto's van jezelf of van je zussen of iemand anders naar haar of iemand anders.
Dankje voor jullie reactie het is al opgelost gelukkig ze heeft de fotos allemaal verwijderd
Hey,

Super fijn dat ze de foto's heeft verwijderd! Had ze dat uit zichzelf gedaan?

Gr. Pin
Mooii dat ze die foto's heeft verwijdert.
Heeft ze dat uit zichzelf gedaan?
Heb je er nog een volwassene bij moetten betrekken

Reageer