Vraag
Mijn vriendin wil mijn fotos niet verwijderen van haar telefoon
Hey ik wist nietbij welk onderwerp dit hoorde dus heb ik het maar hier bij gezet dus ik heb een vrindin en ik heb haar fotos gestuurd van mij van mijn zussen.... het waren geen naaktfotos ofzo maar ze wil ze niet verwijderen want ik bleef gisteren bij haar slapen en ik heb haar 5 keer gevraagd om de fotos te verwijderen en ineens begon ze over iets anders of ze ze dat ze een video was aan het kijken maar ik vind het gewoon heel stom dat ze die niet gewoon verwijderd want het zijn mijn fotos ja ik heb ze naarhaar gestuurd maar ik wist niet dat haar telefoon ze automatisch naar haar galerij opslaat maar we waren met iemamd aan het sturen die we niet kenden en we zeden dat we met 2 waren dat was ook zo maar toen wouw ze de foto van mij en mijn zus doorsturen en toen werd ik wel een beetje boos ze heeft het niet doorgestuurd maar ik vraag altijd aan haar verwijder het maar ze doet het nooit en nogmaals het waren geen naaktfotos maar hoe moet ik het haar zeggen dan ze die verwijderd 1 september zie ik haar weer en ga het nog eens vragen aan haar maar wss gaat ze dan zeggen ja ze zijn verwijderd maar hoogwaarschijnlijk is dat niet zo maar ik wil gewoon dat ze die verwijderd want ik word er echt boos van maar hoe moet ik het haar zeggen dat ze die moet verwijderen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.