Mijn vriendin ex is radeloos en wilt zelfmoord plegen ,ik ben nu ook radeloos

  • 28 October 2018
  • 31 reacties
  • 332 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Bij mijn vriendin heeft een hartstilstand gehad ze heeft er nu nog steeds last van haar nichtje heeft zelfmoord gepleegd omdat ze erg werd gepest en de accounts van mijn vriendin zijn gehackt op Instagram .ze praat niet echt normaal meer tegen mij ik probeer haar zo goed mogelijk te helpen ,ze zij zelf dat ik een persoon was de ze kon vertrouwen .als elke seconden telt morgen is het mischien te laat.

31 reacties

Wat heftig. Praaten vind ze nu waarschijnlijk lastig omdat ze nog een beetje in shook is zegmaar.

Praaten is mischien nog wat ge vroeg maar steunen kan altijd 👍🏻 en luisteren is ook altijd fijn👍🏻

Ik denk niet dat je nu iets kan doen. Want wat je doet is echt al heel fijn voor haar👍🏻 maar het blijft natuurlijk lastig...


Xx❤️
Beste mijngezien bedankt voor de reactie .groetjes annoniempo
Ik licht hier van wakker ik had pijn in mij hart van dit ik ben gespannen gestrest en gefrustreerd en radeloos en verdrietig ik weet niet of ze al zelfmoord gepleegd heeft of nog leeft ik word al ongerust als ze even geen antwoord geeft .
Hoi

Wat heftig dat je vriendin aan zelfmoord denkt. Ik kan me voorstellen dat je hiervan wakker ligt.

Je vriendin heeft een hoop heftige dingen meegemaakt. Is haar omgeving, bv. haar ouders of school, hiervan op de hoogte? Alvast heel fijn dat ze jou vertrouwt. Haar laten weten dat je er voor haar bent kan haar een gesteund gevoel geven.

Als je vermoedt dat je vriendin zichzelf iets aan gaat doen, mag je altijd de politie (112) bellen. Je kan de situatie uitleggen, waarna er bekeken zal worden wat de opties zijn. Verder kan je voor advies ook steeds terecht bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin
Beste Kensin bedankt voor de reactie .en voor het advies .haar familie weet het al verder weet ik het niet .groetjes annoniempo
Wordt ze gesteund door haar familie?
Kan jij iemand van haar familie bereiken? Je zou kunnen aangeven dat je ongerust bent.
Beste kenshin bedankt voor de reactie ik zou proberen om iemand van haar famille te kunnen bereiken zij word als het goed is gesteund door haar familie .groetjes annoniempo
Fijn dat ze ook steun heeft van haar familie. Ze staat er alvast niet alleen voor. Ik hoop dat je snel van haar hoort.
Beste Kenshin bedankt voor de goede advies en de aardige woorden groetjes annoniempo
Dat is graag gedaan. Ik hoop dat alles goed komt 🙂
Dankje wel kenshin
Heyyy,
Zo te horen heeft je vriendin het heel moeilijk nu! Het is heel fijn dat ze je vertrouwd, maar dat is voor jou vast ook een beetje moelijk. Heb je al een keer met haar besproken hoe ze zich voelt? Dat moet je alleen doen als je het zelf wilt, want haar reacties kunnen erg heftig zijn. Als je toch besluit om het er met haar over te hebben, probeer dan ook een beetje te vragen of ze proffesionele hulp wilt. Ze heeft veel meegemaakt, en het is niet gek dat ze daar moet iemand over wilt/ moet praten.

Heel veel succes
Groetjes,
Sleepygirl
Beste sleepygirl zij wilt geen hulp van de kindertelefoon .ik heb het even over gehad met haar hoe ze zich voelt .ze is al 2 dagen niet online en gisteren had ze om 3uur met mijn broertje afgesproken om live te gaan. En ik heb een soort van ruzie met haar denk ik omdat ik haar niet echt snapt en dat we allen bij radeloos zijn .ik ben bang dat het te laat is en ik ben bang dat ik naar de gevangenis word gestuurd of een inrichting .groetjes Annoniempo
@annoniempo , heb je haar gevraagd waarom ze geen hulp wilt van de kindertelefoon?
haal even diep adem.... het is niet jouw fout!
voor wat zou je naar de gevangenis moeten?
Beste Sleepygirl zij weet het zelf niet waarom dat ze niet naar de kindertelefoon wilt ik ga daar niet op in want dan krijgen we ruzie .omdat het dood door mijn schuld kan woorden ,omdat ik heb een soort van ruzie met haar .groetjes annoniempo
@annoniempo , dit is niet jouw fout! Als zij besluit om weg te gaan, kom jij niet in de gevangenis terecht. Niet als jullie ‘alleen’ ruzie hebben gehad. Daarover hoef je je geen zorgen te maken!
Beste sleepygirl .bedankt voor de hulp maar ik ben er nog niet zeker van .groetjes annoniempo
Je hoeft je geen zorgen te maken over de gevangenis. Het zou me verbazen dat je vriendin door die ruzie uit het leven zou stappen. Vaak zijn er meerdere dingen aan de hand, of speelt er al een tijdje iets. Ik vermoed dat jij net heel belangrijk voor haar bent, en misschien wel de reden waarom ze blijft doorzetten. Ook al hebben jullie momenteel ruzie, beteken jij vast heel veel voor haar.

Zou je je broertje kunnen vragen hoe het met haar gaat?
Beste Kenshin .heb je het verhaal goed gelezen er stond in dat ze een hartstistand had en dat ze er nu nog steeds last van heeft en dat haar nichtje van 6 zelmoord had gepleegd en dat haar accounts zijn gehackt .nee mijn broertje doet niks voor mij en trouwens ik heb contact met haar maar zij is bijna 3 dagen niet online .groetjes annoniempo
Het kan dat je vriendin wat tijd voor zichzelf nodig heeft, en daarom wat afstand van je neemt. Ze heeft het zwaar, en misschien wil ze even rustig alles op een rijtje zetten.

Je zei dat ze steun had van haar omgeving. In dat geval staat ze er alvast niet alleen voor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen om haar maakt, maar misschien is ze momenteel heel erg met haar eigen zorgen bezig, steekt ze haar energie in het oplossen daarvan, en is ze daarom even niet bereikbaar.

Is haar familie bereiken een optie? Misschien kunnen zij iets over haar kwijt.
Beste kenshin bedankt voor de hulp .haar opa is ook niet online .ik ben bang dat we te laat zijn,en dat ik naar de gevangenis moet ,ik heb hier nachtmerries van .eenisgte hulp die ze heeft is van haar familie .ze zij zonder iets te zeggen was ze offline .dus ik denk dat ze niet meer leeft ik ben daar echt bang voor ik heb zelfs ander gedrag op een slechte manier .en nacht merries van .groetjes annoniempo
Helemaal niet fijn dat je met deze stress zit. Als je je heel erg zorgen maakt, mag je de politie bellen. Je kan via de telefoon de situatie uitleggen, en dan kan de politie oordelen welke stappen er eventueel gezet kunnen worden.

Kan je met iemand praten? Het lijkt me heel naar om hier alleen mee om te gaan. Kan je terecht bij een familielid, vriend(in) of mentor? Misschien hebben zij advies voor jou. Even je verhaal kunnen doen is vast fijn. Je verhaal doen kan ook steeds bij de KinderTelefoon.
Beste kenshin bedankt voor de reactie .nee ik ga niet naar famille toe of de politie of Naar een mentor of dokter .ik heb een anonieme probleem en ik wil die annoneimpo oplossen ik ga niet meer mensen betrekken .De politie bellen heeft geen zin ik weet noet waar ze woont en veromoedelijk heeft ze zelfmoord gepleegd .ik denk sinds gisteren aan zelfmoord .groetjes annoniempo
Je wilt het anoniem oplossen. Ok. Ik zal je daarmee proberen te helpen.

Wat zwaar dat je aan zelfmoord denkt. Ik zou je graag doen begrijpen dat jouw dood je vriendin niet zou helpen. Ik ken je vriendin niet, maar ik vermoed dat ze zou willen dat je in leven blijft, en je kans op een gelukkig leven grijpt.

Je kan altijd anoniem terecht op het forum. Hier kan je gerust delen waar je mee zit. Ook bij de KinderTelefoon en 113 kan je anoniem je verhaal doen. Je kan vertellen waar je mee zit, en krijgt een hoop nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin
beste kenshin ik ben nu aan het chatten met 113.ik denk dat mij vriendin zelfmoord heeft gepleegd.omdat zij is 5dagen niet online.bedankt voor het goede advies .groetjes annoniempo

Reageer