Mijn levensverhaal?



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

50 reacties

Hoi

Niemand zal begrijpen wat er aan de hand is als ik wel werk en niet naar school ga...
Ik had gezegt tegen mijn ouders dat ik last van me oren heb wat ook echt zo is en last van verkoudheid dat is ook zo
Alleen daar heb ik een spray voor met bijwerkingen en nu denkt mijn moeder dat het aaan de bijwerkingen ligt waardoor ik me slecht voel maar daar komt dat niet door...
Ik voel me gewoon niet goed ik weet niet wat ik dan moet zeggen tegen mijn ouders/docenten

Mijn moeder zei dat ik niet zomaar de rest van het schooljaar vrij kan nemen....


Gr
Hoi

Ik ben depressie
Wat moet ik ermee ik wil niet meer naar school

Gr
Hoi

Ik heb inderdaad tijd voor mezelf nodig ik luister altijd muziek als ik terug fiets dat vind ik heerlijk savonds lekker muziek en fietsen.... Alleen dan denk ik vaak aan zelfmoord want dan fiets ik en zie ik de wereld en de lucht... En dan denk ik ik wil zelfmoord plegen naar alles wat er is gebeurd... Begrijp je dat??

Ik wil me moeder niet iets vertellen ik durf het niet... Ik wil het liefst ff tijd voor mezelf hebben of even op vakantie naar een ander land of naar het strand en dan savonds daar muziek luisteren.


Maar hoe moet ik vertellen dat ik me niet goed voel ik durf het niet help?

Groetjes K❤️

- Deze tekst is aangepast door de Kindertelefoon -
Oja ik moet wel door want ik ga naar vmbo na dit schooljaar dus dan wil ik die diploma...

- Deze tekst is aangepast door de Kindertelefoon -
Hoi

Ik wil bij de politie alleen daar moet ik wel nog een paar jaar door...
Maar hoe zeg ik tegen mijn ouders dat ik me zo voel en dat ik naar het strand wil misschien voor een dag of 2 dagen

Mijn moeder en vader zouden dat niet goed vinden maar hoe moet ik dat vertellen...?


Gr K
Hoi

Ik heb gezegt dat ik me niet goed voel alleen ik ben naar de dokter met me moeder geweest en ik zei dat ik hoofdpijn en veel aan me hoofd had en vermoeid was alleen ze zei tja doe wat de dokter zegt ze begrijpt mij niet het gaat erom wat er in het verleden is gebeurd en wat er nog steeds gebeurt ze snapt me niet

Wat moet ik zeggen zodat ze me begrijpt dat ik me echt slecht voel
Ik weet het niet want ze begrijpt me niet

Ik ben elke dag gewoon heel moe ik maak geen hw meer en ik leer ook nie meer voor school want ik lig elke dag alleen opzolder met muziek... Zoals nu

Help wat moet ik zeggen
Gr K
Hoi

Ik kende de liedjes al ik luister fight song heel vaak.

Gr
Dat heb ik niet gezegt
Maar wat kan ik tegen mijn ouders zeggen ik heb nu t gevoel dat ze me iets beter begrijpen ik meld me vaker ziek nu alleen dat valt op een gegeven moment op... Wat kan ik tegen de docent zeggen? Zou ik zeggen dat ik me niet goed voel en teveel aan me kop heb?

Gr
Hoi

Soms schaam ik me ervoor want ik vind het echt heel kut als andere dan raar naar me gaan kijken.
Ik had ook gechat met113 maar dat hielp niks het duurde veel te lang 45minuten en niks nuttigs uit dan dat ik het tegen mensen moest vertellen...


Gr
Hoi

Mijn ouders hebben een mail naar mijn mentor gestuurd en ze begreep me denk ik. Ik zit in een diepe put ik kan het niet meer ik zie er misschien wel goed en fit uit maar van binnen ben ik dat dus helemaal niet
Ik luister vaak naar de songs van spijt...
Bedankt voor de hulp ? ik weet het nietmeer nog steeds niet

Gr
Hoi

Ik heb al 2 waarschuwingen op dit acc als deze word geblokkeerd probeer ik een andere te maken
Ik heb geen vrienden en voel me alleen ik zit elke dag alleen opzolder muziek te luisteren ik wil graag vrienden hebben of anders wil ik dood


Gr
Hoi

Mijn ouders begrijpen me nog steeds niet ik kan niet vertellen wat het is want anders val ik in tranen en ik zei dat ik niet meer naar school wil omdat ik telkens moet leren en hw maken en ik daar echt geen zin meer in heb en ik voel me alleen en mijn verleden heefy ook een grote rol alleen dat kan ik niet vertellen het lukt niet echt niet meer... ?

Gr
Kut kindertelefoon niet mij elke keer waarschuwingen geven terwijl ik niks verkeerd doe ik hoop ooit dat jullie dan dit meemaken wat ik nu meemaak jullie verwijderen klakkeloos elk bericht dat jullie niet aanstaart
Wat zouden mijn ouders doen als ze dit zien? Ik denk verdrietig worden of geschokt ik weet het niet ik wil dit niet ik ben er klaar mee ik wil gewoon dood
Hoi

Ik moet wel weer naar school ik heb er geen zinin en ik wil het liefst zelfmoordplegen... En ik voel me nog steeds gewoon kut
Hey @K Anoniem. Wat jammer dat je je nog steeds buitengesloten voelt. Ben je intussen op vakantie geweest naar Kroatië? Hoe was dat?

Er wordt nog steeds heel naar tegen je gedaan. Krijg je dit jaar een nieuwe mentor? Zo ja, weet je al wie dat is?

Groetjes
Kenshin
Het is mogelijk dat, wanneer iemands account verwijderd wordt, die persoon dat doet om zijn of haar privacy te beschermen. Sommige personen komen terug onder een andere accountnaam.

De forumregels zijn er zodat het forum voor iedereen een veilige en fijne plek blijft. Berichten met schokkende inhoud en afscheidsbrieven kunnen beangstigend of aanstootgevend zijn voor sommige gebruikers. Contactgegevens uitwisselen mag ook niet, om jouw privacy te beschermen.

Je voelt je nog steeds helemaal niet fijn. Krijg je dit jaar een nieuwe mentor?
@Kanoniem wordt je nog steeds gepest omdat je Chinees bent??? En hoe gaat het eerder met je??? Ben benieuwd want het is best wel heftig hoe jij je voelt vandaar xxx
Hoii,

Wat een vervelend verhaal.

Ik vind dit liedje heel mooi. De betekenis klopt bij mij en mischien ook wel bij jou. Als je het liedje luisterd dan word ik op de een of andere manier blijer. Ook als is het een zielig liedje en hoort dat er helemaal niet blij. Hij heet my immortal: https://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo en dit is de vertaling in het Nederlands. https://songteksten.net/translation/1938/30584/evanescence/my-immortal.html
Weet je je bent mooi zoals je bent en je hoeft als je gewoon aardig bent en niet roddelt ofzo je niet te veranderen! Ik hoop dat je weet dat het pesten niet aan jou ligt: https://www.youtube.com/watch?v=vWfjlIMiqBg

Ondanks alles wat er gebeurt blijf van jezelf houden. Jij bent goed zoals je bent.

Die pesters hebben vaak wat meegemaakt waardoor ze andere mensen pesten.
1. Ze hebben problemen (thuis)
2. Ze hebben een negatief zelfbeeld.
Als mensen zichzelf minder waardig voelen, of een negatief zelfbeeld hebben en denken dat anderen hen niet leuk vinden. Proberen ze populair te worden. En een optie die ze dan zien is om mensen te pesten.
3. Zelf gepest.
Ze zijn vroeger zelf gepest en willen dat andere mensen hetzelfde voelen als de pijn die zij dan voelde.
4. Groepsdruk.
Mensen zijn bang als waneer ze niet mee doen met pesten ze zelf gepest worden.

Dat is mischien ook een reden waarom mensen bang zijn om vrienden van jou te worden. Ze zijn bang dat als ze vrienden van je worden ze jou ook gaan pesten. Sommige mensen willen je mischien ook wel helpen maar daar geld precies hetzefde voor. Mensen zijn bang.

5. Jarloers.
Mensen zijn jarloers op je. Ze kunnen niet uitstaan dat jij iets wel hebt en zij niet. Mischien was jij eerst wel heel populair of had je veel vrienden.
6. Populair.
Soms willen mensen alle aandagt op hen gericht.
7.Opvoeding.
Mensen hebben dan niet geleert op een normale manier met andere mensen om te gaan. Mischien werden ze met geen resprect door hun ouders behandelt.
8. Eenzaamheid.
Ze willen aandacht krijgen. Ze willen niet eenzaam zijn en dat willen ze wel, ze willen niet altijd alleen zijn.

Vaak is het een van deze redenen maar er kan ook nog een andere reden zijn. Het ligt dus niet aan jou. Maar aan de situatie waarin de pester zit of heeft gezeten. Ik hoop dat je hiet wat aan hebt.

Mischien is deze online therapie wat voor je: https://www.insight4u.nl/online-therapie-jeugd/ of als je liever een gewone therapie wilt hebben is dit miscien wat voor je: https://www.posicom.nl/advies-begeleiding/therapie-bij-pesten/

Doegh, Ik wens je veel sterkte.


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm overzichtelijkheid van het forum
Ja nog steeds geoest uitgescholden en buitengesloten voel me alleen
Ronald waarom. Heeft divirgent haar acc laten verwijderen? Is ze dood ???????? ik weet het nu niet meer ik kan het niet meer ik wil dood
Waarom is ze weg?
Elke keer die waarschuwingen met allemaal regels privacy zelfmoordaankondiging schokkende inhoud afscheid en weet ik t allemaal dusja 3 keer nieuw acc aangemaakt
Tijd voor haarzelf? Heeft ze niks gezegt dan dat ze haar acc liet verwijderen?
Jammer dat ze weg js