Mijn levens verhaal:raar meisje

  • 19 October 2018
  • 28 reacties
  • 673 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Ik snap Mr.S wel. Het bericht is moeilijk leesbaar door het ontbreken van punten en goede zinsbouw enzo.

Voor mij klinkt het alsof die meid waarmee jullie steeds wel en dan weer niet omgaan, jullie een gebruikt. Ik zou andere vrienden zoeken en me niet meer met haar bezig houden.
Jullie verdienen iemand die gewoon normaal tegen jullie doet.

Ehm beter ga je haar niet in elkaar slaan of op een of andere manier lastig vallen. Je ziet zelf die consequenties ook in, dus doe maar niet. Neem afstand van haar en negeer haar. Haal er zo nodig een volwassene bij.

Ik hoop dat je hier wel soort van iets aan had. Je had namelijk niet echt een vraag gesteld, dus ik hoop dat het fijn was om te delen.

Gr. Pin
Beste MR.S Ik begrijp wat je bedoelt het is een moeilijk verhaal en lastig t e begrijpen maar bedankt voor de moeite die je genomen hebt groetjes .annoniempo
Reputatie 2
Badge +9
Ik ben blij om te zien dat je jezelf steunt! En jezelf hoop geeft.

Ik moet heel eerlijk zijn dat ik je levensverhaal niet begrijpt, maar gelukkig hebben we daar de andere mede forumgebruikers die het misschien wel snappen (begrijpen).

In snapte het wel tot de zin vorige week en 3 jaar geleden.

P. S. Ik heb ook geen idee waarom deze reactie in welke opzicht dan ook nuttig is voor jou. Dus ja..

Gr:Mr. S

Reageer