Vraag

Mijn laatste jaar op het forum

  • 13 January 2024
  • 6 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hey

Ik ben pas 17 (mijn verjaardag is aardig richting het eind van het jaar) wat inhoud dat ik dus ongeveer heel 2024 nog op het forum kan zitten tot ik 18 ben. Hoe gaat het met jullie?

Korte update over mezelf, ik zit op een veel betere plek, onlangs dat ik nog mentale problemen heb en ook gevoeliger daardoor. Maar ik ben bezig met me voorbereiden op eventueel therapie door er over te schrijven en anderen te laten schrijven over hoe ze mijn welzijn omschrijven.

Vandaar dat ik ook niet veel meer hierop schreef!


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ze verwijderen maar 2 keer per jaar accounts volgens mij dus je kunt ook nog een deel van 2025 op het forum.

Mooi dat je iig op een beter plek zit.

Reputatie 6
Badge +2

He wat jammer dat je weggaat ik weet niet of ik je ooit nog lees dus ik wens je een goed leven een hele leuke familie en misschien wel een super leuke vriend/vriendin en meschien ook wel kinderen 

 

See ya later kamperfoelie6

 

Lieve groetjes anoniempjeje

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Kamperfoelie6,

Fijn dat het met jou beter gaat! Met mij gaat het goed, want ik was afgelopen week jarig en vier vandaag mijn verjaardag met familie. 

Gelukkig kan je nog een heel jaar op het forum zijn.

Groetjes, Monkeyboy08

P.s. in je handtekening staat 16, moet dat nu niet 17 zijn 😉?

Reputatie 7
Badge +7

He wat jammer dat je weggaat ik weet niet of ik je ooit nog lees dus ik wens je een goed leven een hele leuke familie en misschien wel een super leuke vriend/vriendin en meschien ook wel kinderen 

 

Ik zal nog wel eens actief zijn ;-)

Reputatie 7
Badge +7

 

P.s. in je handtekening staat 16, moet dat nu niet 17 zijn 😉?

Ik pas het aan, thanks!!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Kamperfoelie6 

Hoe gaat het nu?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer