Vraag

Mijn ex

  • 15 January 2023
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo, ik wil ff iets vragen, maar k vertel eerst ff de backstory

Ik heb 5 maanden een vriendin gehad en alles ging goed enzo. maar toen opeens ging ze allemaal dingen tegen me liegen. toen heb k het uitgemaakt enz. Het is nu ongeveer 2 maanden uit en gister appte ze me ineens dat ik naar haar feestje moest komen voor haar verjaardag enzo. maar ze had haar verjaardag al in juli gevierd. ik vroeg toen met wie ze was en toen zei ze dat ze in haar eentje was met alcohol en drugs. ik d8 toen zo van whatever is waarschijnlijk een grap ofz. dus ik vroeg vandaag of het een grap was en toen zei ze nee ik ben gewoon heel verdrietig. ik vroeg hz en toen zei ze dat ze ruzie had met haar vriendinnen en dat haar ouders gingen scheiden enzo en dat ze dood wilde. ik wist niet echt wat ik moest doen dus zei ik ‘hoe kan ik ervoor zorgen dat je dat niet doet.’ en toen zei ze dat ik weer haar vriendje moest worden. en toen zei ik maar hoe gata dat ervoor zorgen dat je geen zelfmoord pleegt en hoe weet ik of je wel de waarheid spreekt en toen stuurde ze me een foto van haar pols met allemaal snijwonden en bloed erop. toen zei ik doe dat nooit meer en dan word ik je vriendje. en toen zei ze oke. 

ik wil eigenlijk helemaal geen vk meer met haar maar ik ben bang dat ze zichzelf iets aandoet als ik het uitmaak. 

weet iemand wat ik moet doen?

Groet 1234 9230 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Nog 1 ding erbij trwns. k heb al een andere vriendin en die weet hier niet van, moet ik het aan haar vertellen of zal ik het laten?

Reputatie 7
Badge +17

Dreigen met zelfmoord om iemand weer terug te krijgen is echt fout. Ik zou het ook niet weer een nieuwe verkering beginnen als ik jou was. Eigenlijk kun je dit het beste aan haar ouders doorgeven. Dat is misschien snitchen maar voor haar wel het beste. Het klinkt hard maar het is niet jouw verantwoordelijkheid om haar problemen op te lossen.

Reputatie 3
Badge +1

@tim16  nee daar heb je gelijk in alleen ik heb het nummer van haar ouders niet en ik heb geen idee hoe ik daaraan moet komen

Reputatie 3
Badge +1

@tim16 k probeer nu een van haar beste vriendinnen te bereiken. is dat ook goed?

Reputatie 7
Badge +17

Dat is zeker goed ja.

Reputatie 3
Badge +1

@tim16 ze reageren ni omdat k de ex ben van hun haar en daarom denken ze dat ik toch alleen maar bullshit zeg

Reputatie 7
Badge +15

@tim16 ze reageren ni omdat k de ex ben van hun haar en daarom denken ze dat ik toch alleen maar bullshit zeg

Tja… dan heb jij ook je best gan .. ken je dr mentor?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer