Mijn ex

  • 3 April 2018
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb een ex en ik wee niet zeker of zij nog van mij houdt want in de klas hoorde ik iemand aan haar vragen of zij nog van mij houdt. Maar ik vind haar opzich nog wel leuk...
Alleen het probleem is dat een vriend van mij haar probeert te fixen, maar mijn vraag is: is het normaal als je nog gevoelens hebt voor je ex en dat je je vriend te minderwaardig voor haar vind?

7 reacties

Het is best normaal dat je na een relatie nog steeds gevoelens voor diegene kan hebben.
Hoi!

Als het uit is, kun je nog gevoelens voor die persoon hebben. Als je het uitmaakt, neem je vaak afstand van elkaar, en die ruimte kan ervoor zorgen dat je, nadat je alles op een rijtje hebt gezet, merkt dat je nog gevoelens voor je ex hebt.

Kan je hierover praten met je ex? Zijn jullie vrienden?

Als je het vervelend vindt dat je vriend eraan denkt een relatie met haar te beginnen, zeg je dat best tegen hem. Het kan dat hij denkt dat het jou helemaal niets doet, maar dat doet het wel.

Groetjes
x
Ik kan er niet over praten eigenlijk want dan weet ze dat ik haar nog steeds leuk vind en dan verteld ze het misschien door. Maar we zijn nog steeds vrienden, en die vriend heeft nu al verkering met haar, het is trouwens niet echt een vriend maar we doen wel aardig tegen elkaar
Jullie zijn nog vrienden. Zou ze uit respect voor jou dat gesprek tussen jullie kunnen houden? Als je aan haar uitlegt waar je mee zit, begrijpt ze vast dat het niet de bedoeling is dat ze dat met anderen deelt. Als je echter het vermoeden hebt dat het gesprek niet tussen jullie zal blijven, is het misschien veiliger een andere oplossing te zoeken.

Ik zie persoonlijk niet in wat er erg zou zijn aan het feit dat je haar nog leuk vindt. Het is niet iets dat je verkeerd doet, het is een gevoel dat je overkomt. Denk je dat ze daar begrip voor zal hebben?

Die vriend heeft al verkering met haar. Dat hoeft jullie gesprek niet per se in de weg te staan. Ik begrijp wel dat het niet zo fijn kan zijn om hen samen te zien.

Soms vervagen gevoelens met de tijd. Als je een gesprek met één van hen niet ziet zitten, kun je afwachten of je gevoelens voor haar blijven of minderen. Als ze blijven lijkt het me aangewezen dat je het er met iemand over hebt. Met wie is niet van belang, zolang je je goed voelt bij die persoon.

Als je gevoelens probeert te verbergen, worden ze zichtbaarder. Als je gevoelens probeert te ontkennen, worden ze sterker.
Ik zal Het met mijn buurjongen er over hebben, hem kan ik wel vertrouwen. Bedankt voor de tips trouwens
Je gaat er met iemand vertrouwd over praten, dat is een goed idee. Ik hoop dat het gesprek je tot de juiste inzichten brengt.

Succes!
Thx

Reageer