Mijn droomwereld in de realiteit

  • 27 November 2017
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Mijn wereld is anders dan de wereld... Mijn wereld is een wereld vol ellende. De ellende die niet iedereen ziet, nee het word alleen gevoeld door mij. De mensen in die wereld kijken mij aan, maar ze kennen mij niet echt. Ze zien de wereld zoals ik die zie. Ze zien de wereld zoals ik die wil zien. Hoe ouder ik word hoe ellendiger die wereld word. Het is een weerspiegeling van mezelf. De ellende van mijn innerlijke. Waar vind ik mijn geluk? niet in mijn wereld, maar in de wereld van een ander.

Ik heb al jaren een eigen wereld gemaakt. Die wereld is vreemd en de mensen die erin voorkomen zijn niet zoals onze wereld. Het zijn voor ons aliens, maar wel menselijk. Ze zijn negatief over ons, omdat wij zo slecht zijn voor onze wereld. We denken aan onszelf en we doen goed, maar we vernietigen heel veel, bewust en onbewust. Zij willen ons helpen om onze planeet te redden en tegelijk dus ook ons te redden, maar ze willen er wel iets voor terug. Ze hebben namelijk een beroerde geestelijke zorg in die wereld. Het gaat niet goed daar en velen plegen zelfmoord of doen vreselijke dingen. Er word gemarteld en mensen worden op de meest vreselijk manieren vermoord. Kinderen worden misbruikt.

Uiteindelijk komt het goed. Al hebben wij grote moeite om ons aan de regeling te houden. We willen namelijk te graag tv kijken, gamen, mobieltjes en al die frutsels. Uiteindelijk is de keus dat we onze eigen ondergang zullen zijn, of we kiezen voor de toekomst.

Ik wil dit delen met de vraag of jullie ook fantasieen hebben? of jullie ook dromen ofzo

5 reacties

Hii,
Ik heb zelf ook fantasieën en dromen. Ik leef meer in mijn eigen wereldje voelt fijner.. Ik heb mijn eigen wereldje de loop der jaren gecreeert.
Dus je bent niet de enigste 🙂

dikke knuffel xx
Pinkie
Hoi

Geluk is een helen zoektocht.
Je kunt het er zelf voor zorgen maar
Dat is dan een positieven kijk op het leefen.
En daar kom je pas achter als je wat ouder bent.
Je moet weeten er is blij en geluk.
Het licht los van.

Ja ik hed een drom.
En ik hed ook een eigen plek
Waar ik na toe ga in mijn gedagten.
Maar ik kom daar steets minder

Gr angelv
Hoi,

Ik heb wel eigen wereldjes, maar die zijn wel wat anders dan die van jou. Ik heb ook veel filosofieën over deze wereld. Theorieën over de mens. Ik ga er eigenlijk van uit dat de mens slecht is. Dat we onszelf en elkaar ooit zullen vernietigen, omdat ze de enige zijn om wie we geven. We geven alleen om onszelf.

Vind je het fijn om in jouw wereld te zitten?

Gr. Pin
Hoi!

Ik heb ook zo'n eigen wereldje. Best een geruststelling dat er nog anderen zijn die dit hebben :)

Zo'n eigen wereldje is voor mij als een geloof. Het is een verklaring voor dingen die niet verklaard kunnen worden, en dat helpt mij dan dingen te accepteren. Niemand anders kent mijn "geloof" en dat is iets wat ik ook niet met iemand ga delen.

Als je kracht haalt uit je eigen wereldje en het heeft geen negatieve invloed op jou, is het helemaal prima. Even ontsnappen aan de werkelijkheid door in je eigen wereldje te kruipen is goed.

Groetjes
x
Heb je al eens gedacht aan het schrijven van een verhaal? Dus dit maar dan heel uitgebreid. Waarschijnlijk wel, maar ik weet zeker dat dat een succes gaat worden. Als tip wil ik je meegeven wattpad te downloaden, als je dat nog niet hebt. Je kunt er verhalen van anderen lezen maar ook zelf een schrijven, heel gemakkelijk. Ik hoop dat ik je verhaal een keer tegenkom!

Reageer