Vraag

mijn depressie zuigt me helamaal leeg.

  • 28 February 2022
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik heb autisme, hierdoor ben ik depressief. ik weet het allemaal niet meer en de depressie zuigt me helamaal leeg. Ik heb jullie hulp echt nodig…. please is er iemand die hier op het forum mij wil helpen.  ik zit aan mijn laatste lootjes…..

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon, op grond van forumregel 6: plaats op het forum geen persoonsgegevens (naam); en op grond van forumregel 7: contact zoeken via het forum is niet toegestaan.

Voor ieders veiligheid is anonimiteit op het forum heel belangrijk.


2 reacties

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Anne / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

als je ergens over wil praten zijn wij hier op het forum er uiteraard altijd voor je:) 

wat naar dat je je zo voelt, heb je het hier al eens met je ouders/verzorgers over gehad? Zij kunnen je zeker helpen. Als je het niet fijn vind om het er met hun over te hebben zou je misschien ook met een docent of je mentor kunnen praten, er zijn heel veel mensen die klaar staan om je te helpen. 
ben je gediagnosticeerd met depressie? Als dat zo is zou je ook kunnen vragen om een therapeut of zoiets, ik weet niet precies hoe dat allemaal werkt maar je hebt gewoon recht op professionele hulp. 
heel veel sterkte!!

groetjes,

kwakend1tje 

Reageer