Vraag

Mijn colablikje heeft kanker

  • 5 September 2022
  • 20 reacties
  • 642 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hallo iedereen,

ik heb dus een colablikje uit de automaat gehaald en nu blijkt dit blikje kanker te hebben, zal ik eventueel dit blikje nog kunnen redden door hem te reanimeren?  het gaat om de cola lemon zero sugar no calories ik vind dit super jammer dus ik wil hem redden want het is vanaf nu ben bestie 


Dit topic is gesloten

20 reacties

Reputatie 2
Badge

het cola blikje is inmiddels al overleden

 

 

Reputatie 6
Badge +4

Gecondoleerd.

Ab W

Reputatie 1
Badge +1

Whaha

Gecondoleerd.

Ab W

@Ab W true legend

Badge

het spijt me voor uw verlies 

thanks voor dit, liet me lachen

Reputatie 2
Badge +1

Had het blikje cola uitzaaiingen???

Reputatie 2
Badge

@Cor jep ik mis hem nogsteets :(

Reputatie 4
Badge +2

WAHAHAHAH

Reputatie 2
Badge

Ga je tijd ergens anders aan besteden, er zijn mensen die wel echte problemen hebben met hun leven.

 

Reputatie 7
Badge +17

Wel de meest random post op dit forum 😂

Uuuhh ...... 🤔 juist ja. Ofcourse. 

Reputatie 7
Badge +15

Ah, gecontroleerd, had het uitzaaiingen, veel sterkte! 
 

😂 ❤️

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge

Ik vind dat je over die ziekte geen grapjes kan gaan zitten maken, ik heb mijn vader er aan verloren toen ik 4 was en vind het erg naar om dit soort dingen te lezen, en ik denk dat ik daar niet de enige in ben. 

 

-onnodige quotes verwijderd-

Zeker niet ! Helemaal met je eens. En ik leef mee <3

Reputatie 2
Badge

het cola blikje is inmiddels al overleden

 

 

Rest in peace cola blikje, je was en bent geliefd 😔🪦🕊🌹

Reputatie 7
Badge +7

Ik zal wel weer de pretbedervende feestmuts zijn maar ik snap niet hoe dit grappig kan zijn…? Dat er een moderator in meegaat vind ik al helemaal schokend. 

Reputatie 2
Badge +1

Pepsi for the win! 💪💪

Reputatie 7
Badge +19

hallo,

Eigenlijk vind ik dit helemaal geen leuk grapje! Het is duidelijk dat je geen idee hebt waar je over praat. Het kan kwetsend zijn voor mensen die met kanker te maken hebben (gehad) om dit te lezen.

Ik vind het dan ook jammer dat een moderator van De Kindertelefoon ( @Ab W ) meegaat in een bericht dat voor veel mensen niet zo grappig is. 

 

joeeeeeee

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal, 

 

We zien dat dit topic wat doet met een aantal gebruikers en dat de inhoud als niet respectvol en schokkend wordt gezien. Nu we er nog een keer naar kijken begrijpen wij dat. Het is nooit onze intentie geweest om grappig te doen over kanker of welke ziekte dan ook. We hebben dit topic dus verkeerd ingeschat en besluiten daarom om dit topic nu te sluiten.  Onze excuses aan iedereen die dit las en schokkend en niet prettig vond!

 

Groet,

Luuk