Vraag

Mijn 18e verjaardag

  • 14 March 2022
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 

Ik merk dat ik erg zenuwachtig ben voor mijn verjaardag.

18

Ik had mezelf beloofd dat ik het niet zou halen

Op mijn 15e verjaardag zat ik in een isoleercel.

Op mijn 16e verjaardag lag ik in coma

En op mijn 17e heb ik de hele dag gedaan alsof ik blij was

Het was zo vermoeiend. Ik heb mijzelf toen huilend in de spiegel beloofd dat ik mijn 18e verjaardag niet zou meemaken

Want dit wilde ik nooit meer.

 

Maar er is zo veel veranderd.

Ik heb meer vriendinnen.

Maar toch…Ik heb het mijzelf beloofd.

Ik weet niet wat ik moet doen.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Dit lijkt me zo erg en moeilijk

Helaas weet ik echt niet wat ik ervan moet zeggen

Misschien iemand anders wel

Ik wens je wel heel erg veel succes 

Voor je achttiende verjaardag 

Onthoud dat je deze dag maar één keer in je leven meemaakt

Denk aan je familie, iedereen die van je houd en aan je mooiste herinneringen als klein meisje

En maak nooit een lastige situatie alleen door

Er is altijd iemand die het wil horen 

Groetjes 

Mij 😉

Badge +1

Hoi @femke04,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes Jip (De Kindertelefoon)

Hoi @femke04,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes Jip (De Kindertelefoon)

Ik vind het een hele mooie copy-paste bericht. Matig dat jullle niet eens de moeite nemen om het bericht te customizen.

Hallo @femke04 :)

Ik raad je aan om gewoon door te gaan. Zoals @Vos123 zegt maak je je 18de verjaardag maar een keer mee. Het is een bijzonder moment. En dat al je eerdere verjaardagen naar waren betekent niet dat deze vervelend wordt. Die belofte? Beloftes die jouw achteruit helpen moet je verbreken. 

-TheMightySlayer <3

Reageer