Vraag

mezelf snijden

  • 28 December 2020
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hoi,

ik ben ee jongen van 13 jaar oud, zit in de 1e van de middelbare school.

ik krijg al 2 aar dag in dag uit van veel kinderen te horen dat ik een k**nk*r homo etc. ben. ik heb hier erg veel verdriet van(kijk ff een van mn vorige topics. dan snap je wel waarom). nu ben ik mezelf gaan snijden om de negativiteit weg te snijden… weet iemand een andere oplossing om die negativiteit weg te halen i.p.v. mezelf te snijden?

groetjes anoniempje194


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Anoniempje194,

 

Iemand heeft een post op het forum geplaatst met erg veer alternatieven. Misschien heb je daar wat aan.

Hier is de link: https://forum.kindertelefoon.nl/succesverhalen-135/alternatieven-zelfbeschadiging-39544

 

Groetjes tupurangi

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, @Tupurangi, de link werkt niet, hier kan je hem vinden... 

 

-flopflop13🔴⚪️🔴

Badge +1

Hoi @Anoniempje194 ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,

JeanineR van de Kindertelefoon

niet letten op wat ze zeggen als je naar hun luistert en hier op reageer laat je gewoon zien dat je het wel bent en makkelijk bent,  het enige wat ik jou kan geven als tip is om hunn gwn te negeren ze gaan het daarna wel beu zijn als jij er niet op reageert, niet naar hun kijken, zeg niks terug,gewoon doorstappen, omring jezelf ook met mensen die jou steunen en om jou geven, meestal komen ze dan voor jou op, zo niet, wordt dan jou eigen held want je kunt niet altijd op andere rekenen.

Ik wens jou nog veel succes :wink:

Reputatie 2
Badge +1

dankjewel iedereen voor de reacties! ik heb een andere uitweg gevonden, namelijk piano en zingen en dansen! ik snijd mezelf nuu al1 week niet meer!! dankjewel iedereen <3

heyy

 

ik ben blij dat het beter gaat.

 

xx Z

Reageer