Vraag

Mega moodswings

  • 21 November 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi

Ik heb de laatste weken/maanden steeds meer last van hele grote moodswings. Ik ga dan van depressief met soms suicidale gedachten en mezelf snijden naar heel hyperactief, energiek,  blij en overal over lachen. Het verwisselt heel snel en het kan zomaar overslaan van het een naar het ander.

Ik weet dat dit waarschijnlijk niet normaal is maar weet iemand waardoor dit misschien komt. 

Of komt dit gewoon door hormonen?

groetjes Zoë


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Zoeeee ,

Wat lastig voor je dat je zoveel moodswings hebt. Heftig om van uiterste naar uiterste te gaan. Helaas heb je nog geen reactie gehad op je topic. Hopelijk volgen er ook steunende en helpende reacties van andere forumgebruikers.

We lezen dat je bij vlagen ook suïcidale gedachten hebt, of jezelf pijn doet. je bent natuurlijk altijd van harte welkom om te bellen of te chatten met De Kindertelefoon. 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 
Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn dag en nacht bereikbaar.

 

Sterkte! Groetjes,

Mariska

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Zoeeee,

Vervelend dat je dat hebt! Wanneer heb je dan momenten dat het wel goed gaat?

Je kan er altijd over praten met iemand die je vertrouwt, of bel of chat eens met de kindertelefoon. Praten met iemand kan echt helpen.

Groetjes, Monkeyboy08 

Reputatie 2
Badge

Hey @Monkeyboy08 

Dankjewel voor je reactie, ik ga proberen erover te praten met mijn ouders om te kijken of dat helpt.

De goede momenten komen vaak uit het niets, opeens voel ik me dan heel geweldig maar dan een tijdje daarna weer echt precies het tegenovergestelde.

Groetjes Zoë

Reputatie 3
Badge

hee, echt een hele late reactie maar dat je je zo voelt is echt heel vervelend!!
ik heb het daar weleens met iemand over gehad en die zei tegen mij dat je dan eigenlijk moest uitzoeken wat je dan ‘triggerd’ om zo blij of zo boos bent..

ik weet niet of je er iets aan hebt maar voor mij werkte het wel een beetje!!

 

groetjes

Reageer