Beantwoord

mama in ziekenhuis, erg verdrietig

  • 14 September 2021
  • 8 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hai ,

 

Ik kwam vanmiddag thuis uit school en kreeg te horen dat mijn mama is opgenomen in ziekenhuis en morgen geopereerd word .

Had nog geprobeerd te bellen en wil er heen maar.ze heb veel pijn en is de moeite niet meer nu .

Weer een domper te verwerken nu . Weer iemand tips hoe ik dit kan verzachten en er niet aan te denken maar ja het blijf toch je mama.

icon

Beste antwoord door Anoniempje 15 15 September 2021, 13:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

kreeg zojuist  te horen dat mama hartaanval tijdens narcose heb  gehad  .

word nu in de gaten gehouden op  hartbewaking .

wil er heen nu maar men zeg dat ik er niet bij mag .

wat nu ??? er heen  gaan of afwachten ???

Jeetje wat een nare situatie!

Dit is natuurlijk erg vervelend om als kind mee te maken, ik denk dat het belangrijk is dat jij en je familie nu samen er voor elkaar zijn en sterk zijn. We hebben gelukkig goede gezondheidszorg hier in Nederland dus je moeder is in goede handen, toch blijft het inderdaad erg moeilijk om je moeder niet te mogen zien.

Ik kan je alleen maar sterkte wensen!

Lucas

Reputatie 4
Badge +3

Hallo Anoniempje15,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +5

Ze moet in bed blijven liggen  moet volledig rust houden. Ze heb  slangetje in om te plassen . En lig aan allerlei apparaten . Word je echt niet vrolijk om dat te zien . afwachten tot morgen hoe ze de nacht doorkomt. 

 

 

Jemig... wat naar wat ik hier lees!

Echt, ik wens je onwijs veel sterkte

Enne... hou ons op de hoogte!

Reputatie 5
Badge +5

Ze is de nacht goed door gekomen  als alles mee zit word ze.bandaag los gekoppeld.en mag ze.naar.amdere afdeling . Maar.ze.is nog wel.steeds heel erg moe.

Gaan er zo heen 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey anoniempje15 

Wat heftig allemaal voor jouw…

Hoe gaat het nu met je moeder?

Liefs beartje

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi,

Het gaat ietsje beter alleen is ze nog wel gauw moe maar dat is normaal zeggen ze .

Heb allemaal zijn tijd nodig om te herstellen .

Artsen hebben 4 a 6 weken gezegd .

Erg lief van je dat je er om vraagt

Reageer