Vraag

littekens zwemmen

  • 3 June 2018
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy,
ten eerste: ik weet dat hier al meerdere topics over zijn, maar ik start er gw nog een

nou zoals je al ziet aan de titel moet ik aanstaande donderdag verplicht gaan zwemmen met school.
omdat het dan sportdag is wordt absentie streng geconteroleerd.
ik wil niet in een heel duikpak of met een shirt aan dus dat valt ook al af.
weet iemand wat ik het beste zou kunnen doen?
mijn littekens zitten op mijn bovenarmen en polsen dus het meeste lukt niet met armbandjes.

xx annuh

6 reacties

Volgens mij zijn het alleen wetsuits en duikpakken (de eerste is mogelijk een optie, omdat er varianten zijn die wel de armen , maar niet de benen bedekken , mocht jij dat willen) die jouw armen bedekken.

Zou jij met jouw mentor misschien iets kunnen regelen, waardoor jij niet aanwezig hoeft te zijn?
Hey,

Ik zou persoonlijk een excuus verzinnen(ongesteld etc.) Of doen alsof je ziek bent.
Een paar vriendinnen van mij mogen niet zwemmen door hun ongesteldheid. Misschien dit proberen? Misschien werkt het!

Groetjes Zane21
Dit heb ik ook ongeveer alleen ben ik jongen en zit het bij mij alleen niet op me borst of rug oonderbennen of geslachts orgaan en ik ging zwemmen met vertrouwde vrienden die me er ni belachenlijk om maakte en ik dacht boei ik kan het wel k kreeg wel eens vragen en bezorgde blikken etc maar t was leuk maar ja sinds jij met school gaat en ni iedereen vertrouwd ga k van uit. Zou ik doen of je ongesteld bent veel succes ❤️?
thanxx voor de reacties
ik heb bij mn ouders voor elkaar gekregen dat ik die dag thuis mag blijven
ik hoop nu dat ze op school niet gaan zeuren
xxx Annuh
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik denk dat je daar niet zoveel zorgen om hoeft te maken. Als je ziek bent, ben je ziek. Misschien moet je dan een vervangende opdracht doen omdat je die dag mist, maar verder zal er niks aan de hand zijn.

Reageer