Vraag

littekens op kamp!

  • 7 May 2024
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi 

Ik wil graag iets met jullie delen waar ik mee worstel. Wanneer ik geconfronteerd word met moeilijke emoties, zoals boosheid of verdriet, vind ik het soms moeilijk om hiermee om te gaan. Een manier waarop ik hiermee omga, is door mezelf pijn te doen. Ik begrijp dat dit niet de juiste manier is om met mijn gevoelens om te gaan en ik wil er graag mee stoppen.

Binnenkort gaan we op schoolkamp, waarbij we gaan hiken. Ik maak me zorgen omdat het weer erg warm zal zijn en ik moeilijk kan verbergen dat ik mezelf pijn heb gedaan. Ik wil dit niet aan mijn tentgenoot laten zien, maar ik ben bang dat het zichtbaar kan zijn. Ook maak ik me zorgen dat mijn mentor het zou kunnen opmerken en vragen stellen.

Ik vraag jullie om hulp en suggesties. Hoe kan ik mijn littekens het beste verbergen tijdens het kamp? Ik wil genieten van de ervaring zonder me zorgen te hoeven maken over deze kwestie 

liefs Lijana

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! wat naar voor je en wat sterk dat je het hier vertelt! waar zitten je littekens als ik zo brutaal mag zijn? Want misschien kun je zweetbandjes om je polsen doen, of conseiler op je huid.  Ik weet er niet zo veel van maar ik probeer mee te denken. Misschien als je hier kijkt:

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=sh+verbergen

er zijn hopelijk antwoorden voor jou te vinden !  En ik wens je toe dat je er mee kunt stoppen 😘 Dat zou ook fijn zijn.

Liefs Tover xxx

Reputatie 2
Badge

@Tover01 

hoi tover,  ik vind dat je het best mag vragen hoor

mijn littekens:

 1 op mijn gezicht, maar daar heb ik over gelogen tegen iedereen op school. en veder 

een heleboel op mijn armen en op mijn benen. en op mijn enkel maar die zien ze alleen als ik op blote voeten loop

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik heb even voor je gezocht :

https://nl.wikihow.com/Littekens-verbergen 

Misschien helpt jou dit?

Sterkte hoor nogmaals ik hoop dat het lukt allemaal!

Liefs Tover xxx

Reputatie 2
Badge

@Tover01 dankje voor je hulp

er staan  tips in die mij kunnen helpen!

liefs lijana

Reageer