Skip to main content
Vraag

leven saai maar alles is een zonde in mijn geloof

• January 5, 2026
  • 0 reacties
  • 41 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Hey,

ik ben heel erg in de war want de laatste tijd vind ik mijn vriend een beetje irritant worden.. Het klinkt heel gemeen ik wil het ook niet maar het gebeurt gewoon ik wil echt niet dat het zo gaat maar hij doet zo schijnheilig de laatste tijd maar dat kan ook komen door mijn cyclus dat ik gewoon wat geprikkelder ben ofzo?

Er is nu een vriend van me die nog niks heeft gedaan en vroeg aan mij als ik ervoor open sta om dingen met hem te doen zegmaar maar ik weet niet of ik dat wil want ik wil mijn relatie niet stoppen en ik wil een goede Christen zijn maar alles voelt zo enorm saai in mijn leven en ik heb niet echt levenslust meer om door te leven ik zoek iets van uitdaging of iets interessants in mijn leven maar alles wat mijn leven niet meer saai maakt zijn zondes en dat vind ik erg moeilijk ik weet niet wat ik moet doen ik hou van mijn vriend maar hij doet zo schijnheilig en ik wil ook niet zijn geloof wegnemen en ik wil ook groeien in geloof maar dat hoort niet mijn levenslust af te nemen. 

Ik ben jong maar het voelt alsof ik een saai leven ga krijgen nooit meer kan experimenteren omdat alles een zonde is en ik wil gewoon kunnen leven zonder dat het zo enorm saai is idk..

Ik zou het fijn vinden als iemand meningen kan delen🫶🏻 

Groetjes,

annoniempjee