Vraag

leuk leven, maar toch sh missen

  • 1 January 2024
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Ik voel me al een paar maanden best goed en ik ben al bijna 1 maand clean doordat ik zoveel positieve dingen heb in mijn leven op dit moment. Zoals een superlief vriendje, goede vrienden en vriendinnen, lieve familie en het gaat echt goed met school.

Maar ik voel dat ik het gevoel mis van het snijden. Ik voel me niet slecht, maar wel zodra ik het gevoel mis. Ik weet niet wat ik hieraan kan doen. Wannt ik merk dat hoe langer ik sh uitstel, hoe heftiger de gedachtes worden. Ik denk namelijk steeds vaker aan een overdosis nemen, omdat snijden niet meer genoeg dat gevoel geeft. Ik wil niet dood ofzo, maar ik wil dat gevoel hebben. Dus hoe kan ik zorgen dat ik niet meer verlang naar dat gevoel?

 

Liefs van mij😊


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Echt heel goed om te horen dat het weer goed gaat @Ik_wil_anoniem_blijven 

Qua sh weet ik niet perse wat je moet doen, misschien dat je het alsnog kunt uitstellen, en dat het op een gegeven moment zo goed gaat dat je het vergeet.
Ik zou het niet echt weten eerlijk gezegd, erover praten helpt ook!

Wilde vooral zeggen dat ik blij ben dat het goed gaat met je!
Groetjes

Reputatie 4
Badge +3

Hi Ik_wil_anoniem_blijven,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

groeten Claire

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Update: mijn streak is verbroken, helaas. Maar ik ga het gewoon opnieuw proberen!! Ik heb er heel veel vertrouwen in dat het goed komt en ik van die sh verslaving af kan komen. Zeker nu ik een paar dagen geleden heb gehoord dat ik eindelijk therapie krijg!!

Het is niet zeker hoe en wat precies. Maar dat ik therapie voor sh krijg door een bepaalde organisatie is zeker! ❤️‍🩹

Reputatie 7
Badge +7

Ik geef even weer een update! Als ik morgen clean blijf, wat zeker gaat lukken, ben ik weer 1 maand clean!! Super trots op mezelf en ik zit ook oprecht lekker in mijn vel.

Mijn vriendje en ik zijn al meer dan 2 maanden samen, super lang al! En het gaat super goed tussen ons!❤️

Ik heb heel veel leuke dingen op de planning en dat is ook top! Dus ja eigenlijk alleen maar positieve dingen haha😁

 

Over therapie: ik heb al 1 start gesprek gehad, nu willen ze nog 2 gesprekken voor het echt begint. Maar er komt actie dus dat is fijn :D

Reputatie 7
Badge +6

Wat fijn @Ik_wil_anoniem_blijven !:)

Reageer