Vraag

laaste vraag om hulp

  • 21 April 2023
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Een update op mijn moordneigingen richten anderen mensen, ik wil zeggen dit heb ik sinds mijn 6e en het is nu zeg maar zo erg dat ik er blijdschap aan beleef over er na te denken en krijg zelfs kriebels in me buik er door en het begint als een stress verlichtend middel te werken. Het voeld aan alsof het net als drug is, verslavend…

 

Ik heb hier over gepraat met me verzorgers, die mij door hadden verwezen naar een doctor die weer terug zei: "we kunnen je niet helpen hierbij" 

Wat moet ik nu doen, ik heb geen enkele controle over deze gedachtes en ze komen plots op de meest ongewenste momenten…

Ik heb serieuze moordneigingen richten mensen, ik weet niet hoe lang ik dit nog in kan houden. Ik weet niet of ik hier hulp moet vragen maar er is niemand anders waar ik terecht kan komen…

Deze gedachtes komen voort uit haat en woede voor anderen, misschien ook door dat ik een slechte jeugd heb gehad en eigenlijk niet ben opgevoed. Ik weet wat goed en fout is, maar het boeit me niet…

Straffen en consequenties boeide me nooit…

 

Ik draai helemaal door!

 


6 reacties

Badge

Heyyy Rathernottoanswer,

Ik heb zelf ook veel last van dit soort gedachten maar dan zorg ik meestal voor wat afleiding zoals bijvoorbeeld naar Muziek luisteren of gewoon gaan slapen zodat ik er niet meer over na denk,  en als het voor jou verslavend is zou ik zeggen probeer verslaafd te worden aan iets anders, natuurlijk geen geen illegale dingen enzo!

ik hoop dat dit misschien een beetje heeft geholpen.

Mvg Flo :3

Je kan beginnen met te bellen of chatten met de KT… 

Je kan ook zelf een afspraak maken met de huisarts en daar in gesprek gaan over je gedachtes en hopelijk goede hulp krijgen…

113 bellen of chatten en aan hun vragen of ze tips hebben of hulp kunnen bieden….

De crisisdienst bellen en zeggen dat je een gevaar voor jezelf en anderen bent, als het goed is moeten deze mensen dan in actie komen…

Er zijn dus genoeg mogelijkheden voor hulp dus ik zou als ik jou was snel iets ondernemen.

Reputatie 7
Badge +17

Dat is best ernstig en kan ook gevaarlijk zijn voor anderen. Ik zou idd contact opnemen met de crisisdienst als je denkt dat je die neigingen niet onder controle hebt. 
 

https://www.regelhulp.nl/onderwerpen/psychische-klachten/psychische-crisis

Reputatie 2
Badge

Je kan beginnen met te bellen of chatten met de KT… 

Je kan ook zelf een afspraak maken met de huisarts en daar in gesprek gaan over je gedachtes en hopelijk goede hulp krijgen…

113 bellen of chatten en aan hun vragen of ze tips hebben of hulp kunnen bieden….

De crisisdienst bellen en zeggen dat je een gevaar voor jezelf en anderen bent, als het goed is moeten deze mensen dan in actie komen…

Er zijn dus genoeg mogelijkheden voor hulp dus ik zou als ik jou was snel iets ondernemen.

Heb eigenlijk alles van wat je net hebt opgenoemd al gedaan.

Reputatie 2
Badge

Heyyy Rathernottoanswer,

Ik heb zelf ook veel last van dit soort gedachten maar dan zorg ik meestal voor wat afleiding zoals bijvoorbeeld naar Muziek luisteren of gewoon gaan slapen zodat ik er niet meer over na denk,  en als het voor jou verslavend is zou ik zeggen probeer verslaafd te worden aan iets anders, natuurlijk geen geen illegale dingen enzo!

ik hoop dat dit misschien een beetje heeft geholpen.

Mvg Flo :3

Ja dat doe ik ook, maar er zit een ding er aan vast. Ik heb dagelijks altijd nonstop last van stress, en in dit geval zorgen deze gedachtes er ook voor dat ik minder gestrest raakt in een korte periode. 

 

Hey ik heb dit ook maar veel minder dan jou, ik ben er zeg maar ongeveer vanaf , kun je misschien naar een psycholoog gaan ofzo want dit is niet goed , zoek hulp als het kan. Hopelijk geraak je hierdoor

groetjes

Reageer