Skip to main content

klein geweest

• September 21, 2025
  • 33 reacties
  • 685 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 30, 2026

@Seashell  word jij nog ongesteld ik ben het al 4 maanden niet ?

Ik weet niet of het komt door mijn incontinentie probleem of door dat ik best veel stres heb elke dag .

Maar hoe doe jij het als je wel ongesteld bent met je luiers ? 

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 31, 2026

Maar hoe doe jij het als je wel ongesteld bent met je luiers? 

Ik verlies niet zoveel bloed en daarom neemt mijn luier dit ook gewoon op. Het enige is dat ik wel sneller verschoon tijdens mijn periode dat is toch wat hygiënischer. Ik heb wel eens gehoord dat sommige meisjes een luier en maandverband gebruiken maar ik snap niet zo goed hoe dit zou werken... 

Zou je niet naar de dokter moeten als je al zolang niet meer ongesteld bent geweest?

Hopelijk gaat de stress over

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 31, 2026

Ben daar al voor naar de dokter  geweest en die zei tegen me. Je menstruatie blijft weg door veel stress en dat in te dun ben ik  eet niet echt veel 

Heb ik altijd al gedaan 

Maar hij zei ook dat het door me incontinentie probleem te maken kan hebben  .

Nou heel eerlijk vind ik het niet erg had er meer last dan niet.

Maar mijn moeder zei ook het kan zijn dat je nog niet echt regelmatig ongesteld bent geweest 

Dus kan nog komen maar ze gaat er voor bellen .

Want zwanger kan ik niet zijn door dat ik lesbisch ben 

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 3, 2026

De scholen zijn weer begonnen en ik moet echt weer aan wennen. Ik was er gisteren al weer klaar mee... Ik ben de hele middag klein geweest ik had het echt even nodig. Ik was ook best moe en dan kom ik sowieso sneller in little-space 

Forum|alt.badge.img+1
  • September 3, 2026

@Seashell, ik ben geslaagd dus heb nu een tussenjaar. Ik heb inmiddels een bodysuit als romper gekocht, daaronder draag ik trekpleister luierbroekjes. Ik voel me zo fijn in die romper. Mijn moeder is het hele weekend weg dus ik ben heerlijk alleen thuis. Maar ja ik snap wel dat school stressvol is. Maar het komt wel goed maak je geen zorgen.

Liefs Goedsnik

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 3, 2026

@Goedsnik wat fijn gefeliciteerd met het slagen ik hoop het dit jaar ook te halen. Fijn dat je alleen thuis bent kan je lekker veel Pokémon spelen 😍 en natuurlijk ook lekker klein zijn. Ook fijn dat je luierbroekjes hebt gevonden die fijn zitten (zijn het kinder-luiers of incontinentie-broekjes)? Ja school is idd een beetje stressvol maar gelukkig kon ik eventjes aan ontsnappen. Lekker klein zijn lekker met mijn knuffels Bluey kijken en helemaal niks meer moeten en alles mag. Ik kan begrijpen dat je het fijn vind een romper ik draag ze zelf tegenwoordig wat minder vaak maar degene die ik meeneem als ik uit logeren ga is ook een super zachte stof en in de winter heb ik ook een super fijne romper waar ik dan in slaap. Deze heeft lange mouwen en duimgaten die is ook super fijn (beide zijn van Onesies DownUnder)

Geniet van je tussenjaar! (En je weekend)

Seashell 😘

Forum|alt.badge.img+1
  • September 3, 2026

Hey bedankt haha, ja klopt heb genoeg tijd voor pogo, waarom draag je zelf geen rompers dan? Lijkt mij namelijk juist heel chill als je altijd luiers aan hebt. Die luierbroekjes vind ik trouwens echt niet chill eigenlijk, maar ik heb niks beters, ik zou echt veel liever tena slip ofzo willen maar ik ben zo bang om ze te bestellen.

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 3, 2026

... waarom draag je zelf geen rompers dan? Lijkt mij namelijk juist heel chill als je altijd luiers aan hebt...

Ik vind het in de zomer eigenlijk iets te warm ofzo. En opzich waar de romper voor bedoeld is om de luier op zijn plek te houden vind ik niet echt nodig hij blijft bij mij uit zichzelf gewoon goed zitten. In de winter draag ik wel iets vaker een romper dan is het wel lekker warm.

...Die luierbroekjes vind ik trouwens echt niet chill eigenlijk, maar ik heb niks beters, ik zou echt veel liever tena slip ofzo willen maar ik ben zo bang om ze te bestellen...

Je hebt ook sites dat je gewoon een paar losse kan bestellen (dan hoef je geen volledige pak te kopen) en kan laten bezorgen op een afhaalpunt. (Ik mag de site helaas niet delen) 

Seashell 😘