kan niet meer


Badge

Ik kan dit niet meer elke dag wakker worden ene dag gelukkig gaat alles goed andere dag ben k dood ongelukkig en er klaar mee er zn teveel dingen gebeurt ben 15 mr s al bezig sinds m’n ouders gescheiden z’n en kan nie verder zo heb al veel hulp mr wil die hulp niet zie m’n pa ook niet vanwege iets en vandaar woon k bij m’n moeder en spreek helft van familie niet en heb nooit echt veel vrienden gehad wat k jammer vind


4 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Tja, soms is het keven nou eenmaal wat minder leuk. Dan kan je heel veel zelfmedelijden hebben en de handdoek in de ring gooien. Maar laten we even heel eerlijk wezen, daar ga je niks mee bekijken in het leven. Je miet jezelf gewoon podverdrie(toch wel jammer soms dat je niet mag schelden)  vermannen en jezelf niet zo zielig vinden. Ga gewoon is wat actiefs doen. Doe elke dag een work-out. En dan komt alles wel weer goed.
 

Gr. Anoniem

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Wat naar dat je je zo voelt! Het is altijd een goed idee om hier met iemand over te praten en het erover te hebben. Zo kun je miss een oplossing vinden voor jouw situatie. Dit kan met een docent zijn of met een psycholoog of, als je dat wil, met je moeder. Jouw situatie is natuurlijk niet echt gemakkelijk en daarom denk ik dat het belangrijk is dat je het erover hebt met anderen. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ook al is het niet veel en heb je het vast al van anderen gehoord… Maar ik wens je wel heel veel succes!! Je kunt dit, het komt echt allemaal goed! <3

 

-Yodema 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @01Anoniem1 , 

 

Wat rot dat je deze gevoelens hebt! Dapper dat je ze op het forum deelt met andere forumgebruikers. Mocht je je verhaal willen delen of samen met De Kindertelefoon willen kijken hoe je je situatie kan verbeteren, kan je ook elke dag van 11:00 tot 21:00 bellen (0800-0432) of met ons chatten. 

Veel sterkte!

 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Hey,

Wat naar! Begrijp ik goed dat je geen hulp wilt? Want dat snap ik wel. Hulp aannemen is moeilijk, maar soms wel het beste. Misschien kan je met een psycholoog erover praten. Of met een mentor of vertrouwens persoon.

Sterkte!

Reageer