ja het einde

  • 13 January 2022
  • 9 reacties
  • 216 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 15 reacties

Ik ga zelfmoord plegen denk ik ik wou zeggen ik hoop dat jullie een fijn leven hebben zou ik het doen of ni 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +3

niet doen je voelt je echt zwaar kut en daar heb je vast een goede reden voor maar pleeg geen zelfmoord echt niet ga hulp zoeken je bent prachtig dan denk je vast je kent me niet dus hoe weet je dat? dat weet ik omdat iedereen prachtig is leg eens uit wat je allemaal voelt ik ga proberen je te helpen ik zal vaak bij deze topic kijken en je bent niet alleen oke? pleeg geen zelfmoord oki?

Reputatie 2
Badge

Bro ik kijk heb ni zwaar of zo maar ik wil gewoon dood ik heb alles al geplant ik weet het gewoon niet meer man

Reputatie 5
Badge +3

Blijf leven maak ga leuke dingen doen en ja die zijn er en probeer te bedenken waarom je dood wil en los dat op:)

Reputatie 5
Badge +2

Hoi Kipo,

We begrijpen dat je in een moeilijke periode zit. Je kan altijd bellen/chatten met de kindertelefoon: 0800-0432. We zijn bereikbaar van 11:00 tot 21:00.

24 uur per dag kan je altijd bellen met de zelfmoordlijn: 0800-0113

Sterkte,

De Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +5

Hey,

Zelfmoord is nooit de beste optie. Kijk eens om je heen, kijk hoe mooi het leven is! Soms kan het zwaar zijn, maar er zijn ook zoveel leuke dingen te zien! Probeer erover te praten, iemand anders kan je helpen. Je kan altijd bellen met 113 voor hulp. Heel veel sterkte X

Heyy Kipo,

 

Zelfmoord is echt niet een optie. Het leven kan erg zwaar zijn, maar na regen komt er altijd weer zonneschijn. Er zijn nog zoveel mooie en leuke dingen te doen/te zien! Ook zijn er echt heel veel mensen die van jou houden en die heel veel om jou geven. Die zouden het verschrikkelijk vinden als je uit het leven zal stappen.

Misschien kan je proberen om met iemand te praten over je gevoelens. Er zijn mensen die je kunnen helpen. Heb je iemand waar je terecht kan en waar je je vertrouwd voelt?

 

Ik kan je ook aanraden om contact te zoeken met 113 voor hulp en ondersteuning. 113 is altijd anoniem te bereikbaar via het telefoonnummer 0800-0113 en met ze chatten kan via hun site.

 

Heel veel sterkte gewenst!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge

Ik heb alles al geplant waarom niet geef me een reden

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

De rede is omdat je prachtig bent. 

Reputatie 5
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Ja en omdat het leven nog zoveel moois heeft te bieden, ook voor jou!

Niet doen pls <3

Reageer