is slapen met een paar knuffels erg?

  • 26 April 2024
  • 12 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hey!

Ik slaap met 5 knuffels, altijd wanneer ik op bed ga verstop ik ze altijd voor mijn moeder omdat ik het als een zwakte zie (voor mezelf) als ik met knuffels slaap. Daarna haal ik ze tevoorschijn.

Ook al weet ik dat dat niet waar is, vraag ik me toch af wat jullie ervaringen hiermee zijn?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Heyyy @Lucienne!

Met knuffels slapen is helemaal geen zwakte idd en er zijn echt heel veel jongeren die nog met knuffel(s) slapen.Β Ik benΒ 16 en heb ook een stuk of 6Β knuffels bij mij in bed liggen. Dat geeft mij een veilig gevoel en ik word er rustig van als ik moet slapen of als ik wakker lig s'nachts. Mijn ouders weten dit ook gewoon en die vinden het allemaal helemaal prima! Dus schaam je er niet voor hoor want dat is echt nergens voor nodig! :)

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, nee hoor niks ergs aan. Ik ben een jongen van 14 en ik heb nog een best rijtje knuffels bewaard die allemaal nog op mn kamer zitten her en der πŸ˜„ veel te leuk om weg te doen en een fijne herinnering aan mn kindertijd 😘 wees er gewoon lekker blij mee en trots op! 😎 

Groetjes liefs Tartan XΒ 

Reputatie 4
Badge

Heyyy, dat is helemaal niet erg!! Ik doe dat ook! Het liefste slaap ik met m’n hele bed vol!! Schaam je er vooral niet voor naar je moeder. Ik weet niet hoe oud je bent Maar ik ben 12 en ik heb iets van 10 knuffels in m’n bed!Β 
Β 

Ik weet zeker dat je moeder het niet erg vind!!

Β 

doeiiiiiΒ 

Β 

xxx weesjezelf

Reputatie 7
Badge +12

Oh, moet je niet doen!

Ik doe het ook.

Niet sexistisch, maar ik doe er altijd 1 tussen m'n benen en 1 hou ik vast.

Mijn ouders weten het gewoon. Jouw moeder weet echt wel dat je knuffels hebt.Β 

Liefs @Wees Jezelf Bij NoahΒ 

Reputatie 7
Badge +5

@ItsJustMeΒ oke! Bedankt! Sorry dat mijn antwoord kort is maar bedankt!

@Tartan14Β mijn knuffels geven me nostalgie soms, en dat vind ik fijn. Bedankt.

@WeesjezelfxxxΒ Woahhhh de knuffelverzameling is realllll!!!Β 

@Wees Jezelf Bij NoahΒ mijn moeder weet het wel maar ik schaamde me gewoon.
Dit klinkt misschien dom maarΒ hoe is dat sexistisch?Β 

Reputatie 7
Badge +12

@LucienneΒ 

'Tussen je benen'

Snap je?

Liefs @Wees Jezelf Bij NoahΒ 

Reputatie 7
Badge +12

@LucienneΒ 

Ervoor schamen hoeft dus echt niet.

Liefs @Wees Jezelf Bij NoahΒ 

Reputatie 7
Badge +5

@Wees Jezelf Bij NoahΒ 

Ooooh! Nu snap ik het! En ik zal me er niet voor schamen.

Reputatie 7
Badge +17

11 topics in 2 dagen is wel een record denk ik πŸ˜‚

Maar goed, on-topic. Ik zou me er niet zo druk om maken. Slaap gewoon lekker met knuffels als jij daar zin in hebt. Het zou je moeder ook een zorg zijn denk ik. πŸ˜‰Β  I know, een simpel en kort antwoord maar over sommige dingen moet je niet te lang en diep nadenken vind ik.

Slaap lekker met je knuffels.

Reputatie 7
Badge +5

@tim16Β 

Whahaha inderdaad, ik ga hiermee het Guinness World Record boek in. πŸ˜‚

Ja, ik zit altijd te treuzelen maar ik vind dat ik juist meer om mezelf moet gaan geven dan wat anderen van me denken. Ik ga gewoon slapen met mijn knuffels. Bedankt.

Reputatie 2

Hoi! Het is helemaal niet erg, en al helemaal geen zwakte punt! ik ben 15 en ik heb letterlijk dezelfde knuffel die ik kreeg sinds ik 2 was, en ik slaap er nogsteeds mee :) Weet dat je niet de enige bent en dat je je er ook niet voor moet schamen!!

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik lig nu ook tussen een stuk of 12 wollige beesten, van slang tot mega muis πŸ˜„ allemaal knuffels 🐱 en er ligt ook nog ergens een echte kat tussen XD. En ook mij kan dat lekker niks schelen, ik vind het heerlijk haha en jij mag dat zeker ook!Β  😘  Boeien wat anderen vinden 😎

Liefs Tover vanuit een warm bedje πŸ˜‰ xxx

Reageer