Vraag

Insta, vriendin



Toon eerste bericht

30 reacties

Hoi Geen_Naam,

Nee, want ik heb dat meteen niet ingevult.

Ze is erachter gekomen door een insta account van haar... Zij had ook zo'n account en ze had het door door alle typfouten.....

Groetjes,
Lise
In de instellingen kan je account gekoppeld zijn aan je mobiele nummer dan zien mensen met een mobiel nummer in je contacten jouw account staan bij de suggesties.

Maar hoe is ze er dan achter gekomen?
Hii bella,

misschien is het een idee.
dat je haar beloofd dat je als het school jaar begint echt naar je mentor gaat, misschien samen met haar dat ze het dan helemaal zeker weet dat je het wel vertelt.

Dat heb ik al wel gedaan ik hoop dat ze dat gelooft.

en ik ken mensen die ook zoon account hadden en de 1 vertrouwde de ander niet wat ze allemaal deden op dat account kwa chats mocht de andere de inlog gegevens hebben om te controleren of hij zich zelf iets aan wouw doen en zo. dat had wel gewerkt en hij hoefde zo nooit met iemand te gaan praten van de ander.

Dat is mischien wel een goed iddee dat kan ik als ze zegt dat ze gaat wel voorstellen.

en voor de volgende keer als je zoon account maakt blokeer je haar zo dat ze er niet achter kan komen.
maar ik vraag me af hoe zij daar achter kan komen als het je naam niet is.

O ja dat is al hellemaal een goed idee. Ik weet niet hoe ze erachter is gekomen.

en ik hoop dat het bij je vriendin snel gaat zakken en dat het voor jou weer rustig woord.

Ik ook..

en je moeder een goede uitslag krijgt

Jup maar het is dus niet morgen wat eerst zou gebeuren maar nu donderdag.


Hii geen_neem,

Je vriendin is er achter gekomen, omdat ze jouw nummer heeft en je Instagram is gekoppeld aan je nummer, e-mailadres, etc.

Nee, dat is alleen bij me acc die ik iedereen geef, gewoon mijn privé acc.

In de instellingen kun je dat uitzetten. Je moet ook niet je oude accounts gaan volgen, want anders komt je vriendin er alsnog achter.

Nee ik volg niemand die ik ken.

Ik weet niet welke gevoelens je uit op Instagram,

Over dat ik depressief ben enzo. En dan met de mensen die dat ook zijn.

maar het is sowieso slim om met je mentor

Ja.. Dat wil ik volgend schooljaar dus doen.

en ouders te praten als het uit de hand loopt.

Neee, niet me ouders.

Groetjes,
Lise
Hey,

Je vriendin is er achter gekomen, omdat ze jouw nummer heeft en je Instagram is gekoppeld aan je nummer, e-mailadres, etc. In de instellingen kun je dat uitzetten. Je moet ook niet je oude accounts gaan volgen, want anders komt je vriendin er alsnog achter.

Ik weet niet welke gevoelens je uit op Instagram, maar het is sowieso slim om met je mentor en ouders te praten als het uit de hand loopt. Als je gevoelens uit op Instagram die niet relevant zijn voor je ouders - zoals op wie je verliefd bent, wat je leuk vindt, etc. - kun je het gewoon geheim houden. Dan hoeven ze het niet te weten, maar als je bijvoorbeeld depressief bent wel.

Groetjes,

Geen_Naam
hey

misschien is het een idee.
dat je haar beloofd dat je als het school jaar begint echt naar je mentor gaat, misschien samen met haar dat ze het dan helemaal zeker weet dat je het wel vertelt.

en ik ken mensen die ook zoon account hadden en de 1 vertrouwde de ander niet wat ze allemaal deden op dat account kwa chats mocht de andere de inlog gegevens hebben om te controleren of hij zich zelf iets aan wouw doen en zo. dat had wel gewerkt en hij hoefde zo nooit met iemand te gaan praten van de ander.

misschien zeggen dat het je helpt om je ei kwijt te kunnen en dat je dat nu even nodig hebt.

en voor de volgende keer als je zoon account maakt blokeer je haar zo dat ze er niet achter kan komen.
maar ik vraag me af hoe zij daar achter kan komen als het je naam niet is.

en ik hoop dat het bij je vriendin snel gaat zakken en dat het voor jou weer rustig woord. en je moeder een goede uitslag krijgt

groetjes
bella

Reageer