Vraag

In de knoop

  • 23 February 2020
  • 9 reacties
  • 155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy mensies

Ik heb de laatste tijd nogal problemen met mensen vertrouwen, waardoor ik nooit mijn problemen vertel aan iemand. Nu vertrouwde ik iemand wel redelijk goed, geen 100% maar toch, nu blijkt dat ze met een jongen achter me rug over me roddelt dat ik geen talent heb. Van die jongen had ik niks anders verwacht, maar van haar wel. Nu lig ik pittig goed in de knoop, ga nu nog meer mensen wantrouwen en zo zijn we weer aan het begin van de cirkel. Iemand tips? Binnen een paar weken hebben we leerlingencontact ( oudercontact maar dan met alleen de leerling) denk dat ik er dan misschien eens met me klasleerkracht over ga praten.

Bedankt voor de reacties :(


9 reacties

Badge +1

Mijn bestevrindin dumte mij letterlijk voor niks en nu heb ik een sociaal probleem en ben heel alleen

ik weet hoe je je voelt als iemand die je vertrouwt dit doet

Het is beter als je niemand vertrouwt geloof me. 

Ik ken een moeder van iemand die heeft bijna 1 miljoen euro van haar bloed eigen zoon gestolen. Daardoor heeft die zoon een trombose gekregen in zijn hersenen, hij praat nu niet meer en heeft een deuk in zijn hoofd. Hiermee wil ik je laten zien dat je eigen familie SOMS niet te vertrouwen is.

Vertrouwen is iets heel moois maar verkeerde mensen kunnen er gebruik van maken. Dus pas alsjeblieft gewoon op. 

Heyy mensies

Ik heb de laatste tijd nogal problemen met mensen vertrouwen, waardoor ik nooit mijn problemen vertel aan iemand. Nu vertrouwde ik iemand wel redelijk goed, geen 100% maar toch, nu blijkt dat ze met een jongen achter me rug over me roddelt dat ik geen talent heb. Van die jongen had ik niks anders verwacht, maar van haar wel. Nu lig ik pittig goed in de knoop, ga nu nog meer mensen wantrouwen en zo zijn we weer aan het begin van de cirkel. Iemand tips? Binnen een paar weken hebben we leerlingencontact ( oudercontact maar dan met alleen de leerling) denk dat ik er dan misschien eens met me klasleerkracht over ga praten.

Bedankt voor de reacties :(

hi

ik kan je wel helpen ik doe dit ook bij andere mensen en zij doen dit ook voor mij als je gewoon je hart wilt luchten kan dit bij mij ik ben 14 maar ben een goede luisteraar. Tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege overtreding regel 6 en 7

Heyy mensies

Ik heb de laatste tijd nogal problemen met mensen vertrouwen, waardoor ik nooit mijn problemen vertel aan iemand. Nu vertrouwde ik iemand wel redelijk goed, geen 100% maar toch, nu blijkt dat ze met een jongen achter me rug over me roddelt dat ik geen talent heb. Van die jongen had ik niks anders verwacht, maar van haar wel. Nu lig ik pittig goed in de knoop, ga nu nog meer mensen wantrouwen en zo zijn we weer aan het begin van de cirkel. Iemand tips? Binnen een paar weken hebben we leerlingencontact ( oudercontact maar dan met alleen de leerling) denk dat ik er dan misschien eens met me klasleerkracht over ga praten.

Bedankt voor de reacties :(

hi

ik kan je wel helpen ik doe dit ook bij andere mensen en zij doen dit ook voor mij als je gewoon je hart wilt luchten kan dit bij mij ik ben 14 maar ben een goede luisteraar. Tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege overtreding regel 6 en 7

 

PS maak dan ook een anonieme snapaccount aan

@Anonymous123123 ,

 

je bedoelt het waarschijnlijk heel goed, maar je mag hier geen contactgegevens delen…het is niet anders.

Dat staat allemaal in de forumregels:

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

 

Groetjes,

M&M's

@Anonymous123123 ,

 

je bedoelt het waarschijnlijk heel goed, maar je mag hier geen contactgegevens delen…het is niet anders.

Dat staat allemaal in de forumregels:

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

 

Groetjes,

M&M's

beste m en ms

ik deel geen contactgegevens, mijn contactgegevens zijn mijn “privé” accounts waardoor je eigenlijk kan weten dat ik dat ben en in die snap staat geen enkele gegeven van mij

 

mvg

Hi Anonymous123123,

 

alles wat er voor zorgt dat je met iemand van het forum buiten het forum om contact hebt, dat valt volgens mij onder het delen van contactgegevens.

 

Ik heb wel gelezen dat je hiervoor speciaal een anoniem account had aangemaakt, dus je hebt wel je best gedaan om anoniem te blijven, maar toch overtreedt je daar de forumregels mee.

 

Ik kan het niet beter uitleggen, misschien kan de Kindertelefoon nog iets toevoegen?

Btw had de Kindertelefoon je het niet uitgelegd in een mailtje, want ze hebben wel je reacties aangepast zie ik.

 

 

Groetjes,

M&M's

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

Zoals al eerder hier wordt aangegeven is het niet toegestaan om, op welke manier dan ook contactgegevens met elkaar uit te wisselen.
Dit is tegen de forumregels. 

Houd er dus rekening mee, dat wanneer je dit wel deelt je hiervoor een waarschuwing zal krijgen. Met drie waarschuwingen binnen een half jaar zal je geband worden van het forum.

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

hoii

ik heb ook wel een beetje vertrouwensproblemen, het is zover gekomen dat een meisje die ik nog nooit heb ontmoet meer weet van mij dan mijn ouders en vrienden samen. mijn vrienden weten niet eens mijn kleinste geheim. zover is het gekomen bij mij. ik zou gewoon vriende hebben en met hun tijd doorbrengen maar ze echt niet vertrouwen, ga naar de stillere kinderen die zijn meestal de beste mensen geloof me! Ik spreek hier uit ervaring

Reageer