Ik zit niet echt lekker in mijn vel
hi iedereen, ik zit al heel lang niet lekker in mijn el en het ging een tijdje beter met mij maar nu niet meer. Ik wil het lieft niet thuis zijn maar dat gaat lastig omdat het vakntie is ik ben al een week op kamp geweest en dat was super leuk maar ik weet niet wat ik moet doen ik ben veel thuis omdat me vrienden enzo op vakantie zijn en ik weet niks anders om te doen er is thuis wel elke dag ruzie en ik word er nog depresiever en verdrietiger van het lieftst wil ik de heledag alleen zijn of gewoon niet thuis mijn ouders merken ook dat er iets aan de hand is en ik durf het niet te zeggen ik eb er zin in als school weer begind want dan zit ik tot half vijf op school en ben dan niet zo lang thuis. ik weet niet wat ik moet doe want ik ben pas 12 jaar en vindt het fijn om vaak alleen te zijn en lekker te netflixen ofzo. Mijn broer (ik heb er 2) doet altijd vervelend en door hem is de sfeer in huis niet echt leuk hij slaat en schopt me vaak en is best agresief en heeft een kort londje ik vindt dat niet zo tof maar omdat ik ook vaak chagie ben doet hij nog irritanter. Als ik s'avonds ik bed lig denk ik vaak aan zelfmoord en dat dat de beste oplossing is maar dat weet ik niet zo goed.
groetjes blackberry
groetjes blackberry
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.