Skip to main content
Vraag

ik word gepest

GebruikerD
Forum|alt.badge.img

Ik ben D en ik wil even iets kwijt oke laat ik bij het begin begine ik word zo'n 4 a 5 jaar in mijn dorp gepest en ze hebben altijd illegaal vuurwerk bij en messe en zelfs bivakmutse en ik durf nooit zonder vrienden naar buiten en dat vind ik niet leuk steeds dat gezeik weer ik moet daarom vaak huilen en dat is gewoon 😭 en op school word ik ook gepest ik zit op de basisschool voor het laatste jaar maar ik word  aak gepest ik ben zelfs weleens met blauwe plekken terug tuis gekomen door vechtpartij en ik heb ook geen verkering omdat ik niemand kan vinde en dan lache ze me ook uit hebben jullie fleurt tips en meschien iets xat de pestkoppen laat stoppen alvast bedankt groetjes van D

3 reacties

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 27 maart 2025

Man das echt niet fijn, je kan proberen je ouders te overtuigen op een boxingclub ofz te gaan of vechttrucjes op te zoeken hoe je jezelf kan verdedigen je kan ook jezelf sterker maken door bijvoorbeeld pushups te doen dn jezelf ook sneller maken en goed eten want dan als ze je aanvallen ben je goed voorbereid 

Groetjes

@Yehrom 

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 27 maart 2025

Oja en flirt tips kan je Hier vinden

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 27 maart 2025

Maar wat zoek je dan weet je dat al?

En ik zou de pestkoppen gemept hebben (ben zelf wat grooter en intimiderent) als dat voor jou geen optie is. Dan zou ik het er over hebben met je ouders of je docent.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen