ik word gek van mijn hoofd

  • 21 March 2023
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Elke keer heb ik een stem in mijn hoofd dat ik het niet waard ben en dat ik een monster ben en dat ik alles fout doe. Ik word daar zo gek van dat ik ik met me hoofd sla tegen de muur om het niet te horen ik word hier zo gek van help en ik heb het nog tegen niemand verteld…


4 reacties

Reputatie 1
Badge

hey

niet met je hoofd tegen de muurslaan dat is een heel dom idee.

en negeer de stem gwn je bent goed zo als je bent je kan alleen maar beter worden niet slechter.

 

groeten van mij

Dit is heel normaal dat het gebeurd soms ontwikkelen je hersens zo een stem in je hoofd. Probeer het te negeren en gewoon niet aan te denken en gewoon positief te blijven. Als dat echt niet werkt en het erger wordt kun je bijvoorbeeld naar een psycholoog gaan.

Reputatie 3
Badge +3

Hallo Meh_

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon 

Reputatie 1
Badge

Hey Meh

Ik had dat ook. Ik denk dat ik nooit goed genoeg ben, dat ik alles verkeerd doe…. Wat ik heb gedaan is het tegen een leerkracht zeggen.  Als je dat ook doet ga je zien dat het veel beter is dan alles voor jezelf houden. Als je wilt dat je ouders dat niet te weten gaan komen moet je maar zeggen tegen de leerkracht dat je dat niet wil. En als je dat zegt, verzeker ik je dat ze dat ook niet gaan doen. Als je echt vast zit, weet dat je me altijd mag contacteren:)

Groetjes

Reageer