Vraag

ik word geghost

  • 10 April 2022
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ik heb geen zin om lang te typen, zo heb ik steeds minder zin in überhaupt iets, ik raak gedemotiveerd. Ik heb namelijk een online vriend, die zal ik K noemen. K en ik hadden afgelopen jaar heel veel tussen ons en ik was laatst daar nog over aan het praten. Ook al waren we beide niet boos, de sfeer was een beetje negatief, en uiteindelijk zei K “ik wil nu even niet met je praten”, ik vroeg me af waarom, maar K zei dat er niks aan de hand was, en maakte zelfs nog duidelijk dat die dat op een oprechte toon bedoelde. Maar toen vroeg ik verder, “waarom dan?” maar K zei “ik wil gewoon nu even niet tegen je praten, einde van de vraag” en ik liet het dus wezen. aangezien die het verwoorde als “niet nu” stuurde ik een bericht de volgende dag, maar nog praatte K niet, geen reactie, niets. Wel is die gewoon elke dag online zoals normaal, en zeer zeker actief. Maar K praat niet. Ik heb K zoveel berichten per dag gestuurd, maar nergens reactie op. Het is nu inmiddels 4 dagen geleden, ik begin de leuke gesprekken met K zo erg te missen, en ik kan niet zonder hun. Die heeft nog steeds nergens op gereageerd en ik ben bang dat dat vandaag ook niet meer gaat gebeuren. Het begint op te borrelen bij me en de tranen springen in mijn ogen elke keer dat ik een bericht stuur en na 10 minuten nog geen reactie heb. Ik heb letterlijk geen antwoorden waarom K niet meer tegen me wou praten zo plotseling en ik heb geen idee of ik hen iets verkeerds heb misdaan. Ik heb geen idee of die boos is of niet. Wat moet ik doen…? Ik wil gewoon dat die reageert en dat alles tussen ons weer normaal is.


4 reacties

Dit is echt heel rot, maar ik denk dat je het even met rust moet laten.  Hen zegt duidelijk dat hen liever geen contact wil.  Door toch berichten te sturen ga je eigenijk over hun grenzen heen.  

Reputatie 7
Badge +7

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Klopt maar als ik niks zeg vergeten ze me, dat is al een keer gebeurd.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het is wel heel vervelend natuurlijk.  Ik zou me ook erg gaan afvragen waarom ik niks meer hoor. Maar aan de andere kant wat voor vriend is iemand als ie zomaar opeens niks meer laat horen?  Ik denk dat ik ipv verdrietig na een tijdje boos zou worden en denken “je bekijkt het maar”. Je verdient betere mensen dan iemand die gewoon zomaar uit beeld verdwijnt !  Maar dat het niet leuk is snap ik heel goed :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

-onnodige quotes verwijderd-

Hoi

K is (helaas?) echt mijn comfort persoon en ik kan niet zonder hen. K heeft vorig jaar al een tijd geen contact meer met mij gewild (hiervan was de reden wel duidelijk) en dat waren vreselijke tijden voor mij.

Reageer