ik wil zelfmoord plegen

  • 16 March 2023
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Badge

Ik wil zelfmoord plegen nou ja ik denk aan zelfmoord plegen maar ik weet dat ik het moed niet heb om het echt te doen....wat nu


3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

hey wat je ook doet NIET ZELFMOORD PLEGEN ALSTJEBLIEFT,😭😭 ik dacht ook na om zelfmoord te plegen en zelfde verhaal bij mij. Maar hoezo wil je zelfmoordplegen? is het dat je je gewoon verdrietig voelt of echt heel depresief. En misch kan je je probleem oplossen waar je mee zit, als je er niet uitkomt kan je heet aaltijd  vragen aan het forum. Want daar zijn we toch voor?

Er is altijd iemand die je wil helpen, echt waar het komt allemaal goed hou alstjeblieft vol en geef NOOIT OP, NOOTNOOITNOOIT OKE.😭😭

Ik hoop dat ik je kon helpen en niet doen hé, groetjes sinnasappelbroodje.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Luna river,

je hebt al een goede reactie gekregen van sinaasappelbroodje, fijn! Heel dapper dat je over je gevoelens praat. Ik zou je graag nog willen laten weten dat je ook bij De Kindertelefoon welkom bent om eens te bellen/chatten, gratis en anoniem, om samen met de medewerker te kijken hoe je je situatie kan verbeteren. We zijn elke dag te bereiken tussen 11 en 21 uur.

Ook kan je terecht bij www.113.nl om over je zelfmoordgedachtes te praten, zij zijn 24 uur per dag geopend.

 

Groetjes, Karin / De Kindertelefoon

hey,

Geen zelfmoord plegen, het is niet verstandig. Er is altijd wel iemand/een dier die van je hou, ook al heb je het niet in de gaten. De kindertelefoon raadde 113 aan, maar 113 heeft mij van de wal in de sloot geholpen, dus die raad ik je niet aan. pleeg geen zelfmoord…

heel veel sterkte! 

Reageer