Vraag

Ik wil zelfmoord plegen

  • 5 January 2023
  • 9 reacties
  • 260 Bekeken

Badge

Ik wil niet meer leven. Ik stel mijn ouders altijd teleur, school gaat niet goed, ik ben er klaar mee ik wil gewoon zelfmoord pleegn.

 

( Zelfmoordmethode verwijderd door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10, dit kan voor anderen choquerend of triggerend werken )


9 reacties

Reputatie 1
Badge

Hee @Luuk39494949 

Ik heb die gevoelens en plannen zelf ook gehad maar doordat ik er met iemand over gepraat heb leef ik nog

So mijn advies is praat erover ,myb met de kindertelefoon of je familie als je die hebt

Dit is super super moeilijk maar echt waar

You can do it:)) en heel veel sterkte 

Ik ben super trots op je :)

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Luuk39494949 

Wat goed dat je steun komt zoeken en dat je met iemand wilt praten. Je zit echt in een moeilijke situatie, Heel goed om daar hulp bij te zoeken! Een goede stap die je al zet hier!

Wat vervelend dat je met zelfmoord gedachtes zit. Knap van je dat je je gevoelens hier op het forum deelt en dat je je best doet om hulp te zoeken/krijgen. Mocht je het fijn vinden om je verhaal anoniem te delen dan kun je ook elke dag van 11:00 tot 21:00 met De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen  met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Sterkte en groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +15

Neem contact op met ww.113.nl.      
 

en wij willen je ook alllemaal zooo graag helpen! 
 

geef ond en 113 een kans! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Hoi,

ik wou dat ook doen maar nu ik deze steun heb gelezen wil ik het niet meer..

Bedankt voor de goede tips💗

geloof in jezelf❤️
you can do this ❤️
groetjes Geen zelfmoord plegen

 

 

Heeeyyyyy Luuk

Ik snap heel erg goed dat je last hebt van deze gedachtes, ik heb er ook last van. Maar luuk luister eens, ik ga je nu iets belangrijks vertellen: niemand wil dat jij zelfmoord pleegt, iedereen zal verdrietig zijn, zelfs ik en ik ken je niet eens. Je ouders zullen hun hele leven wel huilen en je vrienden zullen zooo verdrietig zijn, iedereen geeft om je. Echt waar... Het is ook verdrietig voor je familie, ze zullen je zoo missen. Probeer er iets van te maken en geef niet op want echt waar, iedereen zal zoo verdrietig zijn. Pleass luister. Je bent goed zoals jij bent en jij bent er nog niet klaar voor luuk. 

Reputatie 7
Badge +9

Niet doen je vind je geluk wel

Reputatie 5
Badge +2

Hey luuk,

Zelfmoord is geen oplossing. Ik snap dat je die gevoelens heb . Ik heb die ook nog soms, maar iedereen op dit forum wilt dat je hier blijft en blijft doorzetten wij  geloven allemaal in u.  Je kent me nog niet, maar ik weet zeker dat je sterk genoeg bent om hierdoor te komen samen met ons. We gaan je altijd steunen en helpen. Denk aan de positieve dingen en aan de mensen hier en in je omgeving die om je geven. Alles komt goed geloof me maar.

Liefs

Hanneke14 😚🍀

Reputatie 5
Badge +2

Alles komt goed.

Wij zijn er voor je en geloven in je.

You can do this 😚🍀

Hey,

Niemand wil dat jij zelfmoord pleegt! De forumgebruikers willen jou helpen. Ik wil jou helpen. Doe het alsjeblieft niet! Ik weet niet of je huisdieren hebt, maar als je die hebt.. Kijk die dan aan in de ogen en vraag jezelf af of je huisdier ooit zal gaan begrijpen wat er is gebeurd. Nee, dat zal die niet, die zal je gaan missen. Doe het alsjeblieft niet! Je familie zal je gaan missen, de mensen om je heen zullen je gaan missen, ik zal je missen. Blijf doorzetten!

Sterkte!

Reageer