Ik wil nu een normaal leven hebben

  • 27 December 2022
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Kort verhaal maar ik had in het verleden heel veel problemen, er waren gewoon veel dierbaren overleden en daarna kreeg mijn moeder een nieuwe vriend en die was niet goed bij zijn hoofd enzo, ik heb ook nog kut autisme en ik deed vooral daardoor heel raar in mijn verleden en ik schaam me er zo voor. Nu komt het. De vriend van mijn moeder is nu eindelijk weg, en ik weet eindelijk weer eens hoe ik me moet gedragen.  Dus ik heb eindelijk een mogelijkheid om eens even een normaal leven te krijgen net als andere kinderen. Maar er zijn altijd mensen die mij gaan reminden over wat er in het verleden is gebeurt, en dan begin ik me weer kut te voelen. Ik zou gewoon alles achter me willen laten en opnieuw beginnen.


3 reacties

Kort verhaal maar ik had in het verleden heel veel problemen, er waren gewoon veel dierbaren overleden en daarna kreeg mijn moeder een nieuwe vriend en die was niet goed bij zijn hoofd enzo, ik heb ook nog kut autisme en ik deed vooral daardoor heel raar in mijn verleden en ik schaam me er zo voor. Nu komt het. De vriend van mijn moeder is nu eindelijk weg, en ik weet eindelijk weer eens hoe ik me moet gedragen.  Dus ik heb eindelijk een mogelijkheid om eens even een normaal leven te krijgen net als andere kinderen. Maar er zijn altijd mensen die mij gaan reminden over wat er in het verleden is gebeurt, en dan begin ik me weer kut te voelen. Ik zou gewoon alles achter me willen laten en opnieuw beginnen.

Ik heb dit ook gehad. Wat een k.u.t tijd was dat zeg, echt altijd een rot gevoel over jezelf. Het is bij mij zelf zo ver gekomen dat ik zelfmoord wilde plegen omdat niemand me zou missen. En ik altijd met pijn in mijn lichaam leefde, maar toen ik van 12-13 naar 14 jaar ging veranderde alles. Kwam door de hormonen. Moraal van het verhaal : het kan dus altijd zomaar veranderen blijf door vechten zdat het goed komt. Wat dat zal het zeker!

 

Groetjes van mij 💪🏽

Hallo iedereen dit ben ik mijn vader is altijd een stomme verbazende man want hij heeft mij uitgescholden , me bij de kraag gepakt , me aan de ooren getrokken,  liegen , een soort dreigen , kindermishandeling van het brein,  zelfvertrouwen weg pakken , en nog veel meer dingen en nooit is er iemand die helpt niemand helpt en ik word er gek van en iedere keer gaat mij vader ( met relaties) bij elkaar uit elkaar bij elkaar uit elkaar fijn dat de Kindertelefoon bestaat fijne dag iedereen 😔😋😊

hi,

 

oh nee, im so sorry!! dit is erg heftig om te horen. 

als mensen er over beginnen te praten kan je ze vragen om dat niet te doen, omdat je je daar niet goed bij voelt.

maar ik denk dat het soms misschien ook goed is om er met iemand over te hebben. je kan misschien naar therapie, daar kunnen ze je helpen. ze zijn er daar voor je en je kunt met ze praten over wat er is gebeurd. maar dat moet je alleen doen als je je daar comfortabel bij voelt!!

 

heel veel succes <3

much love maisie

Reageer