Ik ben Stracciatellaaa en ik zit in de 2de van de middelbare school.
Sinds het einde van de vakantie merk ik dat ik een stuk somberder ben. Ik zat dan 's avonds op mijn kamer te huilen en ik had nergens zin in. Na ongeveer een week werd dat iets minder, maar het is nu terug. Ik denk steeds meer na over dood. Soms hoop ik dat ik tijdens het fietsen gewoon heel plotseling word doodgereden door een auto. Ik probeer mijn ouders het te vertellen, maar mijn moeder zegt dat ik vroeg naar bed moet en dat het dan weggaat. Maar ik word dan de volgende dag wakker en er is niks veranderd. Ik probeer hard te werken voor school maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Gisteravond heb ik een uur lang gehuild en proberen op te zoeken wat er is, maar ik weet nog steeds niet waarom dit gebeurt. Ik heb het vandaag aan 2 van mijn vriendinnen verteld op school, maar ik heb geen idee of dat werkt. Ik heb geen zin meer om te leven, want het voelt als een soort doodlopend steegje, maar ik wil er ook zelf geen eind aan maken. Alleen ik weet niet of dat zo blijft, want het voelt alsof het steeds iets erger wordt. Ik durfde zelf in eerste instantie niks te zeggen, want dan zou het zo dramatisch en egoïstisch klinken. Heeft iemand misschien advies?