Vraag

ik wil dood

  • 18 April 2024
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve persoon die dit leest:)

Daar ben ik weer, je weet wel die ene persoon die al zoveel topics heeft gemaakt maar niks helpt, ik wil weer wat kwijt. Ik ben nu iedereen kwijt, eenzaamheid komt me halen en heeft me eigenlijk al te pakken, ik ben nogsteeds verliefd, wel meer dan dat. Ze is de ware maar ik weet niet hoe ik haar ooit nog kan bereiken nadat ze me geblockt heeft zonder reden.

De dagen worden zwaar, lang en kutter. Ik ben zoooooooo moe altijd alles is stom behalve dat meisje en het moment diep in de nacht dat ik mezelf weer mag gaan snijden:) yeaaaahhhh…….

Zoveel mensen proberen te bereiken en alsnog laat iedereen me stikken. En voor degene die zeggen neem professionele hulp neem het. Geloof me depressie is niet professioneel weg te halen, je kan alleen de pijn een plekje geven. En zelfs dat kan ik nooit meer. Geloof me lieverd, als depressie je wilt, pakt die je en is er geen ontkomen aan. Je denkt misschien ja raketten of wapens zijn zoooo sterk en kan iedereen vermoorden, klopt ook maar geloof me, depressie wint altijd, altijd en altijd. Het moet helaas zo zijn:(

Doei iedereen weet 1 ding ik hou van jullie allemaal<3

Liefs mij:)

 

( deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege forumregel 6:

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.
  • Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. )

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ik_weet_niet ,

 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat.

Zoals je al weet kun je met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat en staan voor je klaar. 

Veel sterkte!

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +5

Hii lieve @ik_weet_niet!

Dat klinkt allemaal niet echt fijn.. Heel naar dat het zo slecht met je gaat en dat je je zo voelt..

Eigenlijk heb ik niet veel meer aan te vullen op de reactie van @Marieke van de kindertelefoon en ik zou haar tips zeker een keer gebruiken. Ik hoop dat je jezelf toch weer weet de vinden en hoe donker alles ook lijkt er komt echt weer een betere tijd aan dat weet ik echt zeker!💖

Heel veel sterkte en heel veel liefs van mij <3

Reputatie 4
Badge +1

Op de momenten dat de kindertelefoon chat open is kan ik niet of is het altijd te druk. Verder is er weinig hoop voor me. Dus wat nu, maar gewoon opgeven? Voor een meisje gaan? Gewoon maar alleen zijn en met de pijn leven?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik snap heel goed dat niets je nu goed lijkt en dat er geen woorden zijn die jou ook maar een beetje optimistisch kunnen maken nu. Ik ken dat. Ik zal je heel eerlijk  proberen te vertellen wat ik ermee doe, en  ik zou alleen al willen dat je je gevoelens een plek kunt geven. Ze mogen er best zijn. De boosheid, moedeloosheid, verdriet, je gewoon verschrikkelijk voelen. Geef die gevoelens maar een plek. En kijk daarnaast naar  de tijd. Is dit alles? Of heb je nog heel wat jaren voor je, waarvan je nu niet kunt weten wat (voor moois) er komt. Kun je een denkbeeldige lijn om je rotgevoel heen trekken naar verderop in je leven waar je nu nog niks over kunt zeggen maar waarvan je hoopt dat het leuker wordt, zinvoller en dat je je greep op dingen terug krijgt? Wie zou je het liefst willen zien op dat stuk van de tijdlijn? Een sterke, gelukkige zelfverzekerde jouzelf? Denk je eens in hoe dat kan zijn en wie je het liefst bent tegen die tijd. Kun je daar naartoe leven, want het komt namelijk echt! Ik ben zelf nu ook met zoiets bezig anders zou ik ook instorten en nergens meer zin in hebben. Maar ik houd me vast aan die boog die ik om mijn k**gevoelens trek, en klim daarlangs naar dat moment dat het beter wordt.  En onderweg huil ik, baal ik, schop ik tegen de muur aan, boks ik tegen een zak stro, zit hopeloos op de knieën in een plas water, ben ik kwaad, zie ik niks leuks. Maar die boog, die gaat naar betere tijden. Dat weet ik en daarom vecht en leef ik door tussen deze rotgevoelens. Omdat ze te plaatsen zijn en omdat ze mij er niet onder gaan krijgen.  Ik hoop echt dat jou dat ook lukt, want dit is niet alles, dit is nog lang niet het einde.  Je zit er niet op te wachten, snap ik! Maar toch wil ik je helpen en dit vertellen. Omdat het waar is. 

Veel kracht en sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Heel mooi gezegd @Tartan14   wat lief en mooi, het komt echt binnen wat jij zegt,  brok in de keel.Kan ik niks aan toe voegen.  Ik hoop dat het jou helpt @ik_weet_niet !  😘

Liefs, Tover xxx

Reputatie 4
Badge +1

hoii @Tartan14  en @Tover01,

Dankje voor de reactie en het proberen te helpen. Alleen is er iets, ik snap het niet, ik heb wel vaker mijn gevoelens proberen af te sluiten maar t lukt niet. Ik ben als persoon erg gevoelig en heb dus ook heel snel het probleem dat mijn gevoelens de baas over me zijn. Dus een denkbeeldige lijn zou niet helpen. En verder ik voel me alleen dus wie gaat met helpen die gevoelens weg te krijgen of onder controle? Ik zou eigenlijk maar 1 iemand willen of kiezen die ik vertrouw met mn hart dat is dat meisje, maarja ze heeft me geblockt en ik heb geen idee hoe ik ooit contact met dr kan krijgen.

Reageer