Ik wil dood

  • 12 November 2023
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik zie het niet meer zitten. Niemand houd van mij, ik haal slechte cijfers, moet alleen maar leren, heb een druk schema klaar.

 

ik heb een passieve doodswens. 

Iemand help aub


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi @anonymous-09 ,

Wat goed dat je steun komt zoeken en dat je met iemand wilt praten. Je zit echt in een moeilijke situatie, Heel goed om daar hulp bij te zoeken! Een goede stap die je al zet hier!

Wat vervelend dat je met een passieve doodswens zit. Knap van je dat je je gevoelens hier op het forum deelt en dat je je best doet om hulp te zoeken/krijgen. Mocht je het fijn vinden om je verhaal anoniem te delen dan kun je ook elke dag van 11:00 tot 21:00 met De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen  met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Sterkte en groetjes Finn,

De Kindertelefoon

 

Reputatie 4
Badge +2

Heyy,

wat vervelend dat je dit moet doormaken. Maar natuurlijk zijn er mensen die van je houden, denk aan je ouders of broers of zussen of andere familie, vrienden misschien. Kan zijn dat die dat niet altijd zeggen of laten weten, maar zeker weten dat ze ontzettend van je houden. En school stress is natuurlijk ook niet wenselijk, maar zolang je maar weet dat je best doen goed genoeg is. Als je alleen maar moet leren de hele dag en slechte cijfers haalt dan neem je echt te veel hooi op je vork(je verwacht teveel van jezelf) en moet je hier een goede balans in zoeken!!!!

success

ps. Zelfdoding is nooit de juiste oplossing

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @anonymous-09 

Heb je er iemand om mee te praten of kan je naar je mentor op je school gaan? Heb je een vriend die je genoeg vertrouwd dat je het er met hem over kan praten? Want dat helpt echt. En je kan altijd bellen/chatten met de Kindertelefoon. En als je echt aan zelfmoord denkt kan je naar 113 gaan voor meer hulp. 

Ik haal ook alleen maar slechte cijfers en ik voel me ook heel slecht. En ik doe met om naar een vertrouwenspersoon tips eigenlijk nooit wat. Dus doe er mee wat je wil maar het is beter om hulp te zoeken.

Groetjes ik.

hey dit is echt heel heftig en begrijp als het niet goed gaat maar ga niet dood alsjeblieft misschien kan je dit vertellen die je vertrouwt ik hoop dat het goed komt want zelfmoord is niet de oplossing 

Reputatie 4
Badge +3

ik heb ook stres maar je gaat hier door heen komen VEEL STERKTE <3

Reageer