Vraag

ik weet het niet meer


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb het gevoel dat het niemand wat boeit wat ik zeg. Hier en op alle andere plekken. Wat is het punt van dit schrijven als niemand gaat reageren? En waarom leef ik dan nog als niemand om mij geeft? Ik denk dat ik mezelf wat aan ga doen. Ik weet niet wat.


10 reacties

Hey tuurlijk geven we om je ! Je hoort er helemaal bij. Ik had gisteren ook een vette dip en vecht me er telkens uit  maar als ik het kan kan jij het ook 😉 je bent een lieve grappige aardige jongen en voor jou is er zeker weten een mooie toekomst ! Ik geloof in je :) 

Sanny xxxxx

@Sanny Bedankt, dat is fijn om te weten.

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, er zijn vast mensen die om je geven. Ik wil mezelf ook wel soms iets aandoen maar dan denk ik: Ik doe het niet. Ook al wil ik het wel (soms). Dan doe ik mensen pijn. En mezelf. Op dit soort momenten moet je denken aan leuke dingen. Bijvoorbeeld het weekend, misschien iets leuks want je binnenkort gaat doen?

Reputatie 7
Badge +14

Heyy lieve @Boaz12,

We geven heel veel om je! En er zijn vast nog meer mensen die heel veel om je geven. Je zou ons en hen heel verdrietig maken als jij bijvoorbeeld zelfmoord zou plegen. Doe jezelf niks aan alsjeblieft! Je bent een hele aardige en lieve jongen.  
 

xx Eenmeisje004 

Hey kijk mijn profiel handtekening maar. Ik wil je niet missen op het forum ! Xxx

Sanny xxxx

@Sanny bedankt! Heel lief van je😊💓. Jij bent ook mijn… wat is het beste wordt voor maatje maar dan met vrouwen?

 

-Boaz12

Haha gewoon ook maatje ;)   ik hoop dat je je al wat beter voelt !  We mogen niet chatten maar wel ff dit antwoord :) 

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik sluit me graag bij de anderen aan. Natuurlijk hoor jij er bij en ben je belangrijk. Je bent goed bezig en geeft goeie tips dus je bent echt van waarde hier hoor! En je bent een aardige goeie jongen en houdt van fun en mensen dus ik hoop dat je het weer wat zonniger gaat zien !  

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Boaz12,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Naomi (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +19

Heyy nee niet iets doen. Jebbent een voorbeeld voor mij! Je hebt je in een record tijd je op een goede manier weten veranderen en dat kan niemand. Echt we houden van je en ik vergeef het je nooit als je jezelf wat aandoet. Wees even @Bazo die doet zichzelf niets aan oké?

Wilhelmavemela.

Reageer