ik weet het niet meer
toen ik klein was was ik altijd het buitebeentje. in groep 7 en 8 veranderde dat allemaal. ik werd populair en praatte met iedereen. in groep 8 ontstond er een grote ruzie met mij en 3 ouwe vriendinnen. het werd een vriendinnenoorlog. Ik haatte er twee. ik werd bff met degene die ik niet haatte. zij vond hun ook niet meer aardig. ik ging naar de middelbare school. er zat een jongen in mijn nieuwe klas. ik vond hem heel aardig. ondertussen werd mijn bff bff met een van die kinderen die ik haatte. en vandaag gebeurde het. ik ging naar school op de fiets en fietste samen met een vriendin naar school. het was een leuke dag. aleen is er een ding. ik ben weer het buitenbeentje. er zitten 12 meiden in mijn klas. het zijn eigenlijk groepjes. er is een groepje van 4 meisjes waar ik niet bij hoor en de andere 6 zijn zeg maar groepjes van 2. ik blijf over samen met een ander meisje. ik vind haar best wel irritant en ik zit altijd naast haar. ze wil helemaal niks. tijdens de pauze zit ik bij de meiden en is het wel leuk maar daarbuiten ben ik vaak alleen. ik kwam thuis en was van plan om even langs te gaan bij een oude lerares van de basisschool. ik wou niet alleen dus ik vroeg aan mijn best friend of ze met me mee wou. ze zei dat ze hoofdpijn had dus ging ze niet mee. uiteindelijk ging ik dus ook niet. een paar minuten later zag ik dat ze live was op instagram en was bij de gene die ik nog steeds haat. na het avondeten werden mijn ouders heel boos op me. ik zat een half uur buiten op mijn fiets voor mijn huis. ik kwam binnen en het was weer ruzie. alles verliep slecht. ik weet niet wat ik doen moet. HELPPPP!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.