ik weet het niet

  • 27 March 2022
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 3
Badge

het gaat alleen maar slechter.


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hey,

ik snap u echt heel hard,

ik zou u willen helpen maar ik weet het ook allemaal ni meer hopelijk kan iemand jou helpen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi romyx1,

 

Wat goed dat je naar het forum bent gekomen. Hopelijk krijg je veel steun in de reacties!

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, Mariska

Hoi @romyx1  alsjeblieft laat je helpen en bel ! Die betere tijd komt echt. Kijk ook naar topics die op de jouwe lijken voor tips en adviezen. Je bent het zo waard.  Zet je blik op vrij en weet dat er veel lieve mensen zijn die jou willen steunen !

Sanny xxxxx

Ik wil je echt een knuffel geven . Ja, bel met de kindertelefoon die kan je hopelijk helpen. Ik weet niet hoe ik jou kan helpen, want dit is echt een moeilijke situatie.  Ik wil echt naar jou toe rennen en een knuffel geven. 

 

Emma

Reputatie 5
Badge +2

Lieverd stay strong zet door ik erken mezelf hierin! Ik hoop dat je ooit het liedje "eigenlijk wel" kunt luister zonder te huilen er mee mee kunt zingen! Bij mij is het ook goed gekomen 

Probeer sterk in het leven te staan lieve meid, er komt een tijd dst het beter word dat beloof ik je. Bij zelfmoord kun je nooit meer terug maar nu nog wel

 

Dikke kuss

Hey, als je je slecht voelt, denk dan aan leuke dingen die je hebt gedaan en die je nog gaat doen, denk aan dingen die je gelukkig maken, luister mooie muziek en weet dat het leven altijd met ups en downs is dus ook deze down gaat weer over in een up.

Reageer