Vraag

Ik voel mij leeg

  • 16 August 2021
  • 7 reacties
  • 124 Bekeken

Badge

ik ben 13 en ik ben gewoon op. ik heb geen energie meer en het enige wat mij nog blij maakt is mijn familie, me vriendin en me kat. ik voel me van binnen heel erg leeg en met een soort mentale pijn door heel mijn lichaam. ik was begonnen met mezelf te snijden maar nu ben ik verslaaft geworden. ik slik pillen die me beter zouden moeten laten voelen maar niks helpt. ik wil niet dood maar ik wil niet zo leven


7 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @astraphobia,

We lezen dat je in een lastige situatie zit en je je leeg voelt. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes Renske

De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +2

Aww

Super veel sterkte en doen hé wat @Renske H zegt

Kusjessssssssssssssssssssssssss

Reputatie 6
Badge +3

Hey Astraphobia,

Vervelend dat je je zo voelt!

Zelf zit ik er ook erg mee, maar ik heb wel manieren om het dragelijker te maken.

Wat zou helpen is er met iemand over praten die je vertrouwd. Dat kan erg opluchten en diegene kan je dan ook steunen en helpen.

Tegen de leegte kan je proberen leuke dingen te doen of iets anders afleidends. Dat kan je doen als je de neiging hebt te snijden of als je het even niet meer weet.

Je gevoelens opschrijven in een verhaal kan ook erg helpen en jezelf te en idee geven van wat er allemaal in je afspeelt.

Ik hoop dat het lukt om je beter te voelen!

Groetjes iemand.

Reputatie 1
Badge +1

Je zou mss toch proberen iets van een activiteit te vinden waar je je blij van voelt.

Als ik me niet blij voel ga ik bijvoorbeeld een grappige YouTube video kijken , of naar de sportclub.

probeer niet de hele dag alleen op je kamer te zitten, maar ga dingen doen met je familie of je vriendin.

ik hoop dat dit een beetje helpt

groetjes pewpewtube 

Badge

Ik heb precies hetzelfde. Probeer jezelf af te leiden. Doe iets wat je gerust stelt, bijvoorbeeld tekenen of wandelen misschien. Dat helpt mij meestal een beetje. En ik zou met iemand erover praten!Ik hoop dat het beter gaat <3 

Reputatie 1
Badge +1

Kan je proberen een nieuwe hobby te vinden? Ik ben zelf 14 en heb deze periode ook gehad. Ik heb toen helemaal het piano spelen gevonden en die heeft mij weer opgevuld ofzo. Ik hoop dat je iets vind<3

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Thankuuu <33

Reageer