Vraag

Ik voel me verschrikkelijk!

  • 13 March 2019
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Badge
Ik zal mijn situatie zo kort mogelijk proberen uit te leggen. Het word me de laatste tijd allemaal te veel. Heb elke avond momenten waarop ik helemaal in elkaar zak en een potje ga huilen. eind 2017 ben ik begonnen met mezelf te snijden. Ik was 12. Ben na 3 weken iets meer dan een jaar gestopt maar een paar maanden geleden werd het me weer te veel en begon ik weer. Er gaat zoveel om in mijn hoofd. Hier een paar voorbeelden daar van; Ik ben super onzeker, ik word getreiterd door meiden op mijn school, ik ben super kwetsbaar, mijn vriendinnen laten me in de steek, ik heb een traumatisch verleden waar ik elke dag aan terug denk en ik heb een hele slechte band met mijn moeder. Dit zijn een paar dingen die elke avond rond gaan in mijn hoofd. Als ik die gedachtes dus even kwijt wil snijd ik mezelf. Ik heb ook heel vaak aan zelfmoord gedacht. Ik lees overal zovan; ja ga naar een huisarts maar zelfs dat durf ik niet. Daarom lucht ik hier mijn hart even. Ik voel me echt verschrikkelijk.

3 reacties

Hoi

Wat jammer dat je je zo naar voelt 😐 Niet fijn dat er een hoop gaande is.

Je vindt het moeilijk om hier met iemand over te praten. Alvast heel goed dat je je gedachten hebt gedeeld op het forum. Ik hoop dat dat opluchtte. Als je graag anoniem je verhaal vertelt, kan dat ook bij de KinderTelefoon. Daar wordt naar je geluisterd, en krijg je vast nuttig advies mee.

Ondanks dat je het moeilijk vindt, lijkt het me verstandig om een leraar of begeleider op school in te lichten. Wie weet kan er wat gedaan worden aan bijvoorbeeld het treiteren. Als je een gesprek eng vindt, zou je kunnen mailen. Heb je iemand in gedachten waarbij je terecht zou kunnen?

Heb je begeleiding gehad in verband met je traumatische verleden?

Groetjes
Kenshin
Hee,
wat naar voor je dat dit gebeurt... helaas heb ik precies hetzelfde.. ik zelf ging naar de onderwijssassistent op school , is dit mischien een optie? X anoniemousx
Hey!

Erg vervelend dat je je zo voelt. Met iemand praten helpt inderdaad! Als er ook maar iemand in je omgeving is die je vertrouwd kun je proberen met hem of haar contact op te nemen. Je hoeft niet per se je hele levensverhaal te vertellen of alles er in een keer uit te gooien, zolang iemand maar weet dat je op dit moment niet goed in je vel zit.

Weet dat de mensen op dit forum en bij de Kindertelefoon altijd bereid zijn een luisterend oor te bieden en je te helpen.

Sterkte!
Groetjes,
Anoniempje

Reageer