Vraag

Ik voel me echt heel erg gehaat door iedereen

  • 31 August 2022
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik voel mij de laatste tijd gehaat door eigenlijk iedereen .

Dat komt omdat ik 1x van school ben veranderd en dat mensen allemaal hun eigen verhaal daarbij hebben bedacht de een denkt dat het om een vriendin ging, de ander dat ik de school haat en nog een ander dat ik hun haat. 

WAT MOET IK DOEN HELPPPPPPP


3 reacties

Hi, 

Wat ontzettend naar dat je je zo gehaat voelt, ik kan je bijna garanderen dat deze mensen jou niet haten maar waarschijnlijk alleen maar benieuwd zijn waardoor je gewisseld bent van school en dit zelf hebben ingevuld. Het vervelende hieraan is dat je er eigenlijk niets aan kunt doen, behalve met de mensen omgaan die jou steunen in jouw keuze en niet meteen uitgaan van hun eigen bedenkingen waarom jij van die school bent gegaan.

Wees vooral lekker jezelf (ook op je nieuwe school), probeer de rest maar lekker te laten denken wat zij willen denken. Dat kun jij, doe vooral lekker je eigen ding!

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 2 maal van school (VSO/voortgezet speciaal onderwijs) afgetrapt wegens domme redenen waar ik het niet mee eens ben. Werd ook gehaat op die scholen. Ben het al mijn hele leven gewend om gehaat te worden en gepest te worden. Heb geen vrienden en voel mij vaak eenzaam. Vaak genoeg werden er geruchten over mij verspreid. Trek je er niets van aan en gedraag je aardig op je nieuwe school. Laat de oude mensen los en zie het als een nieuwe start. Wees ook niet al te stil en maak geen grappen die als extreem ervaren kunnen worden. Dat zijn mijn beste tips voor je nieuwe school.

Reputatie 2
Badge

Bedankt !!! 💕💕♥️♥️♥️

Reageer