Vraag

ik voel me alleen na het kijken naar een tv programma

  • 20 April 2024
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik was met mijn ouders naar die serie van Frans Bauer te kijken . Ik zag toen die 4 zoons lekker leuk met elkaar bezig en chillen met hun vriendinnen. Toen ik me opeens alleen voelde. Ik heb en broer van 25 maar hij woont niet meer thuis. Dus ik ben in mijn eentje als ik thuis ben. De reden waarom ik ook introvert ben is omdat ik niet vaak een klik heb met mensen. Ik heb wel vrienden maar alleen eentje woont dichtbij. En de kinderen bij mij in de buurt zijn ook veel jonger dan mij. En veel kinderen hebben dezelfde hobby s dat ik niet heb. Dus ik kan niet een extravert zijn omdat ik nooit een klik heb met iemand. En ook geen broers van mijn leeftijd. Weet iemand misschien iets wat mij zou kunnen helpen?🤔


4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Movie lover 

Heb je vragen?

Dan wil ik ze stuk voor stuk voor je beantwoorden.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 6

1. Geen "stciker" op jezelf plakken i.v.m. met intro- of extravertie. Dat zul je uiteindelijk nog wel ontdekken, daar hoef je zeker niet op te hameren bij jezelf.

 

En ook dat je iets voor jezelf 'moet' zoeken, wat je leuk vindt, en dan samen in een groepje doen(?) al vind je dat leuk. Eigenlijk moet je dan een 'gelijkgestemden'-groep hebben waarmee je samenwerkt aan een project.

 

En misschien met je ouders, of ten minste iemand (een vriend(in) o.i.d.) waarmee je het hierover kan hebben, dan gelijkenissen (gelijke gebeurtenissen, gelijkgedeelte situaties die jullie hebben meegemaakt, met elkaar delen.

Voor de rest heb ik niet echt tips meer over, ik hoop dat dit helpt, doe het namelijk zelf ook i.v.m. al mijn 'aandoeningen' (of hoe je het ook wilt noemen)

 

VragenVragen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Movie lover ,

 

misschien kun je op een sportclub o een hobbyclub of zoiets. Of online dingen doen en als die jongens of meisjes dan verder weg wonen kun je als je elkaar dan wat kent misschien een keertje afspreken.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 2
Badge

Dankjewel allemaal 

Reageer